Za nabavku tog aparata potrebno je milijun i pol kuna, a sredstva će se prikupljati putem sms poruka na poseban telefonski broj akcije, nagradne igre HTV-a, promotivnim materijalima i promotivnih prodajama te akcijom sponzora i partnera projekta, koji su se odrekli prihoda od ove manifestacije.
Nabavkom ovog aparata, prema riječima ravnatelja Dječje bolnice Srebrnjak Bore Nogala, uz dosadašnji respiratorni i alergološki program, bolnica uvodi novi centar dječje kardiološke dijagnostike i terapije, a novi UZV aparat služit će za otkrivanje urođenih srčanih mana, kardiomiopatije i poremećaja srčanog ritma, i to prije rođenja djeteta.
Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja" organizira se u suradnji sa zagrebačkim poglavarstvom i Gradskim uredom za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje, čini je pročelnik Zvonimir Šostar istaknuo kako ovom donacijom Dječja bolnica Srebrnjak ulazi u projekt kapitalnih ulaganja, koji će među ostalim rezultirati prvim vrtićem za djecu oboljelu od astme, autizma i ostalih teških bolesti.
Organizator Noći gutača reklama, uz agenciju UNEX Group su i Citroen Hrvatska i Hrvatska radiotelevizija, a pokrovitelji su Predsjednik Republike, Hrvatska gospodarska komora i Grad Zagreb.
Novost ovogodišnje manifestacije biti će događanja na Trgu bana J. Jelačića, na kojem će, uz prikazivanje reklama, biti organizirana i humanitarna promotivna prodaja proizvoda sponzora ovog događaja i promotivnih materijala projekta.
U dvorani Lisinski će pak biti dodijeljene prošle godine uvedene nagrade Noći gutača reklama - Zlatni PasO'glas, i to najboljim marketinškim radovima hrvatske produkcije.
Noći gutača reklama održavaju se 25 godina u više od 160 gradova u 47 država svijeta, a u Hrvatskoj je u pet godina taj projekt okupio oko 27 tisuća posjetitelja.