FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Noć gutača reklama 30. rujna; humanitarna akcija za Dječju bolnicu Srebrnjak

ZAGREB, 12. rujna 2006. (Hina) - Ovogodišnja, šesta Noć gutača reklama održat će se 30. rujna u zagrebačkoj Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski te po prvi put i na Trgu bana J. Jelačića, a prati je humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja", odnosno prikupljanja sredstava za nabavku ultrazvučnog aparata za potrebe Dječje bolnice Srebrnjak, najavila je na današnjoj konferenciji za novinare direktorica UNEX Group Andrea Šumanovac.
ZAGREB, 12. rujna 2006. (Hina) - Ovogodišnja, šesta Noć gutača reklama održat će se 30. rujna u zagrebačkoj Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski te po prvi put i na Trgu bana J. Jelačića, a prati je humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja", odnosno prikupljanja sredstava za nabavku ultrazvučnog aparata za potrebe Dječje bolnice Srebrnjak, najavila je na današnjoj konferenciji za novinare direktorica UNEX Group Andrea Šumanovac.

Za nabavku tog aparata potrebno je milijun i pol kuna, a sredstva će se prikupljati putem sms poruka na poseban telefonski broj akcije, nagradne igre HTV-a, promotivnim materijalima i promotivnih prodajama te akcijom sponzora i partnera projekta, koji su se odrekli prihoda od ove manifestacije.

Nabavkom ovog aparata, prema riječima ravnatelja Dječje bolnice Srebrnjak Bore Nogala, uz dosadašnji respiratorni i alergološki program, bolnica uvodi novi centar dječje kardiološke dijagnostike i terapije, a novi UZV aparat služit će za otkrivanje urođenih srčanih mana, kardiomiopatije i poremećaja srčanog ritma, i to prije rođenja djeteta.

Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja" organizira se u suradnji sa zagrebačkim poglavarstvom i Gradskim uredom za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje, čini je pročelnik Zvonimir Šostar istaknuo kako ovom donacijom Dječja bolnica Srebrnjak ulazi u projekt kapitalnih ulaganja, koji će među ostalim rezultirati prvim vrtićem za djecu oboljelu od astme, autizma i ostalih teških bolesti.

Organizator Noći gutača reklama, uz agenciju UNEX Group su i Citroen Hrvatska i Hrvatska radiotelevizija, a pokrovitelji su Predsjednik Republike, Hrvatska gospodarska komora i Grad Zagreb.

Novost ovogodišnje manifestacije biti će događanja na Trgu bana J. Jelačića, na kojem će, uz prikazivanje reklama, biti organizirana i humanitarna promotivna prodaja proizvoda sponzora ovog događaja i promotivnih materijala projekta.

U dvorani Lisinski će pak biti dodijeljene prošle godine uvedene nagrade Noći gutača reklama - Zlatni PasO'glas, i to najboljim marketinškim radovima hrvatske produkcije.

Noći gutača reklama održavaju se 25 godina u više od 160 gradova u 47 država svijeta, a u Hrvatskoj je u pet godina taj projekt okupio oko 27 tisuća posjetitelja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙