Zahvaljujući tehnikama snimanja funkcionalnom magnetnom rezonancom koje omogućuju vizualizaciju zona mozga aktiviranih stimulansom (zvuk ili slika, primjerice) na ekranu, ekipa francuskih istraživača prepoznala je povezanost neurona kod deset beba, djevojčica i dječaka.
Dojenčad od 11 do 17 tjedana slušala je jednostavnu rečenicu od dvije sekunde na njihovu materinjem jeziku, objašnjava znanstvenica Ghislaine Dehaene-Lambertz, u članku objavljenom na web stranici Američke nacionalne akademije znanosti.
Te su rečenice pokrenule aktivnost koja svjedoči o složenoj organizaciji identičnoj onoj u odrasle osobe koja počiva na razmjeni između područja razumijevanja i verbalne produkcije.
Istraživači su donijeli zaključak o iznenađujućoj sposobnosti učenja jezika kod sasvim malenih, koji su u stanju u kratkom vremenu analizirati i reproducirati foneme, slogove, riječi i rečenice koje do njih dolaze kao neprekidna bujica zvukova.