"Gostovanje hrvatske reprezentacije za nas je dokaz naše vrhunske kvalitete i ponude i važan promocijski element", rekao je Kučiš u razgovoru za mariborski dnevni list "Večer", dodajući da se zahvaljujući dugogodišnjim pripremama hrvatskih nogometaša u Čatežu za sportsku ponudu čateških toplica zanima više europskih nogometnih klubova, ali i sportaša iz cijelog svijeta.
Za promocijsku djelatnost Terme čatež godišnje izdvajaju više od 400.000 eura, a Kučiš je dodao da se ne boji najava da bi hrvatska reprezentacija mogla promijeniti bazu i ubuduće se pripremati u Tuheljskim toplicama koje su obnovile Terme Olimija, također jedna od poznatijih slovenskih turističkih kompanija i izravni konkurent Termi Čatež.
Kučiš je rekao da unatoč neuspjehu prijašnje uprave prije više godine u nadmetanju prilikom privatizacije Sunčanog Hvara njegova tvrtka i dalje ostaje zainteresirana za ulaganja u hrvatski turizam, ali da u projekte neće ići za svaku cijenu. Jedna od mogućnosti, spomenuo je, predstavlja i eventualni zajednički investicijski nastup slovenskih turističkih poduzeća u turističko naselje Kempinski u Istri.