Isključe li se iz poslovnih rezultata ti učinci, profitabilnost Zagrebačke pivovare manja je za 4 posto, što je u skladu s padom prodaje u prvoj polovici ove godine, navodi se u financijskom izvješću, koje prenosi Zagrebačka burza.
Prihodi od prodaje Zagrebačke pivovare iz prvih šest mjeseci ove godine smanjeni su u odnosu na isto razdoblje lani za 4,5 posto, na 361,2 milijuna kuna, uslijed pad prihoda od prodaje na domaćem tržištu za gotovo 6 posto, na 351,8 milijuna kuna.
Prihodi od prodaje u inozemstvu, koji čime manji dio ukupnih prihoda od prodaje, bilježe pak rast veći od 80 posto, na 9,4 milijuna kuna.
Uz smanjenje financijskih prihoda, te povećanje izvanrednih prihoda, ukupni prihodi Zagrebačke pivovare bilježe pad od 4,6 posto, na 369 milijuna kuna.
Istodobno su ukupni rashodi porasli za 9,3 posto, na 304,3 milijuna kuna, a rast se bilježi kod svih vrsta operativnih troškova, dok su financijski rashodi, koji čime manji dio ukupnih, smanjeni s 4,5 milijuna kuna, na 1,6 milijuna kuna, kao posljedica tečajnih razlika.