"To je obična cesta koja nema veze ni s poluautocestom niti s autocestom, a njezina cijena je ista poput one koju plaćaju građani koji se koriste cestom Dalmatinom sa svim tunelima i nadvožnjacima u punom profilu. To je ključ problema", rekao je Bruno Bulić.
On smatra kako građani Istre cijenu tunelarine od 28 kuna i mostarine od 14 kuna ne bi trebali plaćati sve dok cesta ne dobije puni profil.
"Pozivamo građane da reagiraju na ovu nepravilnost, na nepravdu prema njima, jer su cijene vijadukta Mirna i tunela Učka previsoke, a ništa se po tom pitanju ne poduzima", kazao je Bulić.
On smatra nedopustivim to što unatoč svim ovim nepravilnostima oko korištenja "istarskim ipsilonom" čelnici Istarske županije i dalje podupiru koncesionara "Bina-Istru".
"Treba znati da nije koncesionar taj koji plaća gradnju ipsilona već sami građani", poručio je predsjednik Sindikata Istre i Kvarnera Bruno Bulić.
Ugovor koji je Vlada sklopila s koncesionarom iznimno je štetan za Republiku Hrvatsku, a da bi se šteta smanjila, dio troškova prebačen je na korisnike iako se ne može naplaćivati nešto što se nigdje u svijetu ne naplaćuje, rekao je Bulić.