No, s obzirom na vrlo dobru ocjenu trenutne poslovne situacije, rezultati za ovaj mjesec ponovo smještaju Hlipo u kvadrant poslovnog booma, navodi se u priopćenju Hendala.
Od svih promatranih sektora, najoptimističniji je sektor graditeljstva sa indeksom 124,9 bodova, koji je proteklih šest mjeseci bilježio stabilno visoke rezultate.
U odnosu na prethodni mjesec, graditeljstvo bilježi rast za 7,55 indeksnih bodova, dok je u usporedbi sa početkom mjerenja u lipnju 2005., viši za 24,9 poena.
Sektor prijevoza i usluga sa vrijednosti indeksa 115 je u padu u odnosu na svibanj, kada je bio najoptimističnija djelatnost sa 120 bodova, dok u odnosu na lipanj prošle godine bilježi rast za 15 indeksnih bodova.
Hlipo u segmentu proizvodnje bilježi umjereni rast uspoređujući rezultate protekla četiri mjeseca, te je viši za 6,1 poena nego u svibnju i iznosi 113,2, dok znatan rast od 13,2 poena bilježi u odnosu na početak mjerenja.
Sektor trgovine sa indeksom 100,5 je, unatoč vrlo malom porastu od 0,4 poena u odnosu na svibanj, ponovo najpesimističnija djelatnost, napominju u Hendalu. Također ističu kako trgovina ujedno bilježi i najmanji porast od svih sektora u odnosu na lipanj prošle godine.
Vrlo niski indeks optimizma od 103,3 bodova, zabilježen je u sektoru turizma, što je, kako se navodi u priopćenju, vjerojatno najveće iznenađenje u ovom mjesecu budući je turistička sezona u jeku.
Turizam u odnosu na prošli mjesec bilježi značajan pad za 6,4 boda, dok je u usporedbi sa lipnjom 2005. viši tek za 3,3 indeksnih bodova.
(Hina) xtp yds