Ocjenjivat će se, kako je rečeno, kvaliteta turističkog mjesta, odnosno sve ono što bi jedno mjesto trebalo imati da bi bilo turističko.
Ocjenjivanje će obuhvatiti devet kategorija - smještaj, komunalije, promet, segment pića, trgovinu, turističku dekoraciju, aktivni odmor u prirodi, kulturu i baštinu i prirodnu baštinu mjesta.
Organizatori su posebno naglasili kako se od ove godine, u desetoj jubilarnoj godini postojanja ove akcije, u nju uključuje istraživački Institut Ivo Pilar.
Cilj akcije, kako je kazao ravnatelj HRT-a Mirko Galić, je promoviranje i poticanje hrvatskog turizma, odnosno, cilj je ukazati na kvalitetu turističke ponude te istaknuti sve dobre strane hrvatskog turizma.
Predsjednik HGK Nadan Vidošević mišljena je kako u ovakvim akcijama svi pobjeđuju - najbolji dobiju nagrade, a ostali znaju put kojim trebaju ići.
Vidošević smatra kako je u daljnjem razvoju turizma nužan sklad između ekonomskog rasta i demografske situacije te kako se ne trebamo zalagati za rast volumena u turizmu već za kvalitetu.
"Hrvatska ne treba više postelja već bolje postelje", slikovito je kazao.
I predsjednik Hrvatske udruge hotelijera Franco Palma istaknuo je kako kvaliteta znači uspjeh i opstanak hrvatskog turizma. Bez dizanja kvalitete bit će teško privući i dovesti goste, kazao je.
Na završetku akcije, 27. rujna, u jednom od ljetovališta Dalmacije održat će se svečana dodjela priznanja za 2006. godinu.
(Hina) xtp yds