FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Propust sa reklamama na nogometnom prvenstvu

LONDON, 28. lipnja 2006. (Hina/Reuters) - Svjetsko prvenstvo u nogometu koje se održava u Njemačkoj ima dosad najveći broj gledateljica ali tvrtke koje proizvode robu za ljepši spol nisu dovoljno iskoristile tu činjenicu, tvrde u Publicis Groupe, četvrtoj po veličini konglomeraciji za oglašavanje i marketing.
LONDON, 28. lipnja 2006. (Hina/Reuters) - Svjetsko prvenstvo u nogometu koje se održava u Njemačkoj ima dosad najveći broj gledateljica ali tvrtke koje proizvode robu za ljepši spol nisu dovoljno iskoristile tu činjenicu, tvrde u Publicis Groupe, četvrtoj po veličini konglomeraciji za oglašavanje i marketing.

"To je nova pojava koja dosad nije dovoljno vrednovana", rekao je Maurice Levy iz Publicisa. Podaci o gledanosti TV- prijenosa nogometnih utakmica govore da su žene činile 39 posto publike, a njihov udio će porasti kako se prvenstvo bude približavalo završnici.

Reklame koje se emitiraju uz nogometne utakmice uglavnom oglašavaju alkoholna pića, automobile i turističke aranžmane.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙