LONDON, 28. lipnja 2006. (Hina/Reuters) - Svjetsko prvenstvo u nogometu koje se održava u Njemačkoj ima dosad najveći broj gledateljica ali tvrtke koje proizvode robu za ljepši spol nisu dovoljno iskoristile tu činjenicu, tvrde u
Publicis Groupe, četvrtoj po veličini konglomeraciji za oglašavanje i marketing.
LONDON, 28. lipnja 2006. (Hina/Reuters) - Svjetsko prvenstvo u
nogometu koje se održava u Njemačkoj ima dosad najveći broj gledateljica ali
tvrtke koje proizvode robu za ljepši spol nisu dovoljno iskoristile tu
činjenicu, tvrde u Publicis Groupe, četvrtoj po veličini konglomeraciji za
oglašavanje i marketing. "To je nova pojava koja dosad nije
dovoljno vrednovana", rekao je Maurice Levy iz Publicisa. Podaci o gledanosti
TV- prijenosa nogometnih utakmica govore da su žene činile 39 posto publike, a
njihov udio će porasti kako se prvenstvo bude približavalo završnici.
Reklame koje se emitiraju uz nogometne utakmice uglavnom oglašavaju
alkoholna pića, automobile i turističke aranžmane.