FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Brazilci, Talijani i Meksikanci najveći potrošači tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva

ZAGREB, 20. lipnja 2006. (Hina) - Globalno istraživanje kartičarske kompanije MasterCard International pokazalo je da postoji izravna veza između intenziteta navijačkih strasti tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva i sklonosti navijača potrošnji, priopćeno je u utorak iz te kartičarske kuće.
ZAGREB, 20. lipnja 2006. (Hina) - Globalno istraživanje kartičarske kompanije MasterCard International pokazalo je da postoji izravna veza između intenziteta navijačkih strasti tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva i sklonosti navijača potrošnji, priopćeno je u utorak iz te kartičarske kuće.

MasterCard International je kao službeni sponzor Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj naručio od tvrtke Octagon istraživanje o intenzitetu navijačkih strasti i planiranoj potrošnji, uspoređujući navijače i načine na koji iskazuju svoju strast a istaknute su i trgovačke kategorije koje bi mogle imati najviše koristi u pojedinim zemljama.

Istraživanje je obuhvatilo Australiju, Brazil, Francusku, Njemačku, Italiju, Japan, Meksiko, Španjolsku, Veliku Britaniju i SAD a pokazalo je da su anketirane zemlje s najvišom razinom potrošnje bile one s dugom povijesti sudjelovanja na ovom natjecanju, kao što su Brazil, Italija i Meksiko.

Njihovi će navijači i na aktualnom prvenstvu potrošiti najmanje 100 dolara, bez obzira na to jesu li strastveni, dakle vrlo ili iznimno zainteresirani za nogomet, ili umjereni, odnosno donekle zainteresirani.

Visok postotak anketiranih strastvenih navijača u ostalih sedam zemalja, poput Njemačke, Španjolske i Velike Britanije, također planira potrošiti najmanje 100 dolara dok je potencijalna potrošnja umjerenih navijača znatno manja.

Istodobno, istraživanje jasno pokazuje da navijači vjeruju kako će uspjeh njihove zemlje na svjetskom prvenstvu utjecati na povećanje njihove potrošnje, što posebno vrijedi za Brazil, gdje je to uvjerenje izrazilo 77 posto strastvenih a 68 posto umjerenih navijača

Isto vrijedi za Japan, gdje je to uvjerenje izrazilo 68 posto strastvenih i 40 posto umjerenih navijača, te za Italiju gdje je 61 posto strastvenih navijača ocijenilo da bi moglo potrošiti više dok je odgovarajući postotak među umjerenima iznosio 50 posto.

Što se tiče trgovačkih kategorija koje bi mogle imati najveću korist od navijačke groznice u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva ističu se putničke agencije i ugostiteljski lokali, trgovine odjećom, pubovi i restorani, trgovine elektroničkom opremom, supermarketi i dobavljači usluge pristupa Internetu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙