Kako se doznaje u splitskoj ispostavi Hrvatskih cesta, trenutačno se grade pristupne ceste i čvorišta na dionici od Solina prema Trogiru, kojom dnevno prođe više od 25 tisuća vozila.
Nakon završetka turističke sezone počet će i gradnja novih dvaju sjevernih trakova na toj dionici jadranske magistrale kroz Kaštela dugoj oko 15 kilometara, izgrađenoj još prije 45 godina.
Izgradnja brze ceste Trogir - Omiš odvijat će se u tri faze - od Trogira do Solina, zatim od Stobreča do Dugog Rata te od tog mjesta do istočnog izlaza iz Omiša.
Kroz Kaštela se planira dogradnja dvaju novih i rekonstrukcija dvaju postojećih, južnih trakova ceste od Planog kod Trogira, gdje je i prvo veliko čvorište, do Solina, gdje se cesta nastavlja na postojeću četverotračnu splitsku obilaznicu od Solina do Stobreča dugu 10-ak kilometara.
Na toj bi se dionici gradila četiri čvorišta s po četiri nadvožnjaka i podvožnjaka te vijadukt preko željezničke pruge u Kaštel Kambelovcu kao i brojni pješački nadhodnici i pothodnici. U taj će se projekt uložiti oko 60 milijuna eura.
Druga faza obuhvaća gradnju nove 11 kilometara duge četverotračne prometnice od završetka postojeće splitske obilaznice kod Stobreča do Dugog Rata kod Omiša. Za razliku od one kroz Kaštela, gradit će se potpuno novom trasom - sjeverno od postojeće ceste koja se gradnjom kuća pretvorila gotovo u ulicu. Cesta će ići južnom padinom Mosora, iznad Podstrane, Jesenica i Duća s četiri čvorišta. Time bi se, ističu stručnjaci Hrvatskih cesta, izbjegli zastoji i teškoće na preopterećenoj dionici jadranske magistrale od Stobreča do istočnog izlaza iz Omiša, posebice tijekom turističke sezone.
U trećoj fazi će se, zbog tehnički iznimno zahtjevne konfiguracije terena, izgraditi nova dvotračna prometnica od Dugog Rata, koja će zaobići Omiš mostom preko rijeke Cetine do istočnog izlaza iz toga grada. Na toj, 10-ak kilometara dugoj dionici, osim mosta preko Cetine dugog 180 metara, gradit će se i šest tunela, ukupno dugih 4,7 kilometara, te još devet vijadukata.
U gradnju dionice od Stobreča do Omiša bit će uloženo čak 125 milijuna eura.
Novac će se osigurati međunarodnim kreditnim zaduženjima. Ugovor između Hrvatskih cesta i Europske investicijske banke o zajmu vrijednom 60 milijuna eura potpisan je sredinom prošle godine.
Cestovni potez Trogir - Split - Omiš kojim dnevno prođe više od 40 tisuća vozila najfrekventnija je prometnica u Hrvatskoj koja se, ističu u Hrvatskim cestama, može uspoređivati jedino s prometnicom između Velike Gorice i Zagreba, pa je ulaganje u izgradnju brze ceste i te kako opravdano.