Putovanje tih svjetskih turoperatora organizira Poduzetna Hrvatska, projekt USAID-a, s namjerom da se u Hrvatskoj razviju proizvodi specifični za turiste s boljom platežnom moći.
Strani turoperatori tijekom boravka u Hrvatskoj posjetit će regije koje nisu toliko zastupljene na stranom tržištu, poput Slavonije, Zagreba, Hrvatskog zagorja, Gorskog kotara, kao i Istru i Dalmaciju, priopćili su organizatori posjeta.
U Hrvatskoj će za 200 domaćih ponuđača usluga održati nekoliko prezentacija (u Osijeku, Puli i Makarskoj) o turističkoj industriji, trendovima te specifičnim potrebama i očekivanjima svojih klijenata.
U Hrvatskoj se za klijentelu iz SAD-a i Velike Britanije već razvija nekoliko specifičnih proizvoda kao što su kulinarski i vinski paketi, pustolovna putovanja, paketi "od prenoćišta do prenoćišta", jedrenje od otoka do otoka, kulturna/povijesna putovanja, kongresni turizam, agroturizam i dr. Svih pet turoperatora koji dolaze u Hrvatsku specijalizirano je za kulinarski ili avanturistički turizam poput jedrenja, brdskog turizma, kampiranja, biciklizma.
Ova inicijativa, koja je djelomično financirana kroz USAID-ov projekt "Poduzetna Hrvatska", poduzeta je kako bi pomogla malim i srednjim domaćim tvrtkama koje imaju jedinstvene proizvode, ali nemaju razvijene distribucijske kanale kojima bi ih plasirali na inozemna tržišta.