Konferencija je održana u organizaciji udruge Mystery Shopping Providers Association (MSPA), pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, priopćio je MSPA.
Mystery shopping je poslovni alat za mjerenje kvalitete usluge pomoću tajnih kupaca, a MSPA je najveće svjetsko udruženje davatelja usluga mystery shoppinga.
Tijekom konferencije razmijenjena su iskustva primjene mystery shoppinga u raznim djelatnostima i zemljama svijeta.
Predstavljena je i prva stručna knjiga o mystery shoppingu namijenjena njegovim korisnicima, studentima i široj javnosti, 'Measuring Management and The Moment of Truth' autorica Kristine Horbec, vlasnice prve hrvatske agencije specijalizirane za mystery shopping i Veronice Karlsson, prve predsjednice europskog ogranka MSPA-a.
Kako MSPA posao tajnog kupca smatra zanimanjem, a ne hobijem, na konferenciji je najavljen novi sustav certificiranja tajnih kupaca za Europu, koji je već prisutan u SAD-u, kaže se u priopćenju.