FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Konferencija o mystery shoppingu održana u Dubrovniku

DUBROVNIK/ZAGREB, 12. svibnja 2006. (Hina) - Veličina mystery shoppingtržišta i njegovi najnoviji trendovi bili su tema trodnevnekonferencije o mystery shoppingu održane u Dubrovniku, na kojoj jesudjelovalo 120 domaćih i stranih stručnjaka iz tog područja.
DUBROVNIK/ZAGREB, 12. svibnja 2006. (Hina) - Veličina mystery shopping tržišta i njegovi najnoviji trendovi bili su tema trodnevne konferencije o mystery shoppingu održane u Dubrovniku, na kojoj je sudjelovalo 120 domaćih i stranih stručnjaka iz tog područja.

Konferencija je održana u organizaciji udruge Mystery Shopping Providers Association (MSPA), pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, priopćio je MSPA.

Mystery shopping je poslovni alat za mjerenje kvalitete usluge pomoću tajnih kupaca, a MSPA je najveće svjetsko udruženje davatelja usluga mystery shoppinga.

Tijekom konferencije razmijenjena su iskustva primjene mystery shoppinga u raznim djelatnostima i zemljama svijeta.

Predstavljena je i prva stručna knjiga o mystery shoppingu namijenjena njegovim korisnicima, studentima i široj javnosti, 'Measuring Management and The Moment of Truth' autorica Kristine Horbec, vlasnice prve hrvatske agencije specijalizirane za mystery shopping i Veronice Karlsson, prve predsjednice europskog ogranka MSPA-a.

Kako MSPA posao tajnog kupca smatra zanimanjem, a ne hobijem, na konferenciji je najavljen novi sustav certificiranja tajnih kupaca za Europu, koji je već prisutan u SAD-u, kaže se u priopćenju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙