Koreograf iz Marseilla supotpisuje s belgijskim novinarom Michel Robertom knjigu razgovora "Tako pleše Zaratustra".
S ansamblom svog Bejart balleta Lausanne, on će 3. i 6. svibnja u Parizu predstaviti svoje posljednje djelo "Zaratustra spjev i ples" kompoziciju nastalu u Laussanei u prosincu 2005.
"Moj balet je preko djela Nietzschea zamišljen kao himna ljudskom tijelu koje pleše kroz stoljeća, rase i civilizacije", objašnjava Bejart.
Upotrijebljena je glazba Haendela, Vivaldija, Beethovena, Wagnera, Mahlera, Straussa, kao i grčka, iranska i aboridžinska tradiocionalna glazba.
"Pri čitanju Nietzscheova "Zaratustre" zaključujemo da se ples pojavljuje kao duhovna i fizička opsesija koja nas tjera na razmišljanje", govori Bejart. "Kako razmišljati bez plesa, kako razumjeti bilo što povezano s postojanjem bez uključivanja ritmičkog pokreta koji je povezan s najdubljim slojevima bića?"