Ovaj list citira direktora sarajevskog Instituta za planiranje u saobraćaju (IPSA) Ešrefa Gačanina koji je potvrdio kako je Vijeću ministara BiH ta ustanova već ponudila šest alternativnih projekta za Pelješki most, od kojih bi svaki jamčio neškodljiv prilaz brodova teritorijalnom moru BiH.
Gačanin je istaknuo kako niti jedan od IPSA-inih projekata ne traži podizanje visine mosta na njegovoj cjelokupnoj dužini niti dublje bušenje u morskom dnu.
On smatra kako su takva rješenja znatno prihvatljivija od, primjerice, gradnje pokretnog mosta, jer im je cijena gradnje značajno niža.
Stručnjaci IPSA-e tako smatraju kako bi bilo dovoljno središnji dio mosta podići na visinu od 60 metara dok bi alternativa bila gradnja pokretnog dijela na ovoj dionici.
Vijeće ministara BiH prošlog je tjedna odbacilo postojeći projekt gradnje mosta za Pelješac kojega je ranije odobrila Vlada Hrvatske. Projekt je ocijenjen neprihvatljivim s obrazloženjem da projektirana visina mosta ne jamči slobodan prilaz brodova Neumskom zaljevu, no istodobno je priznato pravo Hrvatskoj da gradi most.
Bosanskohercegovačka strana nije izrijekom predložila nikakvo određeno rješenje, no najavila je spremnost za nastavak razgovora s Hrvatskom kako bi se pronašlo obostrano prihvaljivo rješenje.