Nakon uvođenja novih mjera u nautičkom turizmu s ciljem suzbijanja crnog čartera, uvođenja visokih standarda ekološke zaštite Jadrana i povećanja sigurnosti plovidbe, Ministarstvo je prošle godine počelo sa izradom studije razvoja nautičkog turizma koja će biti podloga za izradu cjelovite strategije održivog razvoja nautičkog turizma Hrvatske, kazao je Bačić.
Studija razvoja nautičkog turizma Hrvatske, o kojoj će svoj stav zauzeti hrvatska Vlada, daje cjelovitu sliku njegova dosadašnjeg i budućeg razvitka posebice u odnosu na infrastrukturu, te gospodarsku osnovu i prostorni smještaj.
No, kazao je Bačić, strogo moramo voditi računa da se novi vezovi grade isključivo u postojećim lukama, a samo u iznimnim slučajevima dozvolit će se i njihova gradnja na lokacijama u našim netaknutim uvalama.
Mislimo da je moguće određeno povećanje broja vezova, ali njihova nekontrolirana izgradnja bi umanjila atraktivnost našeg primorja, kazao je Bačić dodajući kako uz postojeće vezove treba osigurati i posebne luke za pristajanje mega jahti i ugošćavanje svjetskog jet seta koji je sve prisutniji u hrvatskom Jadranu.
"Riječ je prije svega o lokacijama koje su izgrađene a nisu u funkciji, a to su bivše vojarne na obali koje imaju vrhunsku infrastrukturu. Tih 4-5 lokacija su upravo najbolje za tu namjenu", kazao je državni tajnik Bačić.
Još je jednom naglasio da se na otocima i priobalju neće ništa događati mimo utvrđene strategije razvoja nautičkog turizma, a zbog čega je i odbačen Čačićev projekt o izgradnji 100 lučica na hrvatskom dijelu Jadrana.