FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Češka traženo odredište za trgovinska poduzeća

PRAG, 29. ožujka 2006. (Hina/APA) - Češka je vrlo traženo odredište zalokaciju maloprodajnih kompanija, rezultat je studije konzultantsketvrtke RegioPlan, koja je pokazala i da se više od 150 čeških iinozemnih poduzeća želi proširiti u tu srednjeeuropsku zemlju.
PRAG, 29. ožujka 2006. (Hina/APA) - Češka je vrlo traženo odredište za lokaciju maloprodajnih kompanija, rezultat je studije konzultantske tvrtke RegioPlan, koja je pokazala i da se više od 150 čeških i inozemnih poduzeća želi proširiti u tu srednjeeuropsku zemlju.

Kompanije traže ukupno 500 novih lokacija za svoje trgovine a više od jedne trećine tog broja otpada na lokacije u gradovima, ističu autori studije. Naime, 37 posto ispitanih kompanija navelo je da traži lokaciju za trgovine u središtu grada, oko jedne trećine njih traži lokacije u trgovinskim centrima, a 19 posto njih priželjkuje rub grada.

Nakon prvog vala širenja krajem 1990-ih godina i uglavnom pozitivnih iskustava, sve veći broj kompanija iz sve većeg broja branši priželjkuje širenje na češko tržište, navodi se u studiji. Začetnici trenda bili su maloprodajni lanci prehrambenih proizvoda te trgovine građevinskog materijala a sada bi im se trebale pridružiti i kompanije specijalizirane za prodaju odjeće, sportskih artikala i cipela.

Diskontni maloprodajni lanci bilježe posebno velik uspjeh, posebno oni specijalizirani za prodaju odjeće, cipela i prehrambenih proizvoda. Pritom interes lanaca specijaliziranih za prehrambene proizvode za prodajnim površinama većim od 3.000 kvadratnih metara polako jenjava a sve je izraženiji interes za manjim lokacijama u središtu grada.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙