Kompanije traže ukupno 500 novih lokacija za svoje trgovine a više od jedne trećine tog broja otpada na lokacije u gradovima, ističu autori studije. Naime, 37 posto ispitanih kompanija navelo je da traži lokaciju za trgovine u središtu grada, oko jedne trećine njih traži lokacije u trgovinskim centrima, a 19 posto njih priželjkuje rub grada.
Nakon prvog vala širenja krajem 1990-ih godina i uglavnom pozitivnih iskustava, sve veći broj kompanija iz sve većeg broja branši priželjkuje širenje na češko tržište, navodi se u studiji. Začetnici trenda bili su maloprodajni lanci prehrambenih proizvoda te trgovine građevinskog materijala a sada bi im se trebale pridružiti i kompanije specijalizirane za prodaju odjeće, sportskih artikala i cipela.
Diskontni maloprodajni lanci bilježe posebno velik uspjeh, posebno oni specijalizirani za prodaju odjeće, cipela i prehrambenih proizvoda. Pritom interes lanaca specijaliziranih za prehrambene proizvode za prodajnim površinama većim od 3.000 kvadratnih metara polako jenjava a sve je izraženiji interes za manjim lokacijama u središtu grada.