Sajam je najveći europski skup mladih poduzetnika, na kojemu se predstavljaju proizvodi, usluge i projekti virtualnih učeničkih tvrtki.
To su tvrtke u kojima se simuliraju stvarni proizvodni, marketinški i drugi poslovni procesi i u kojima se učenici spremaju za buduće ozbiljnije poslovne akcije.
Predsjednik Hrvatskih mladih poduzetnika Damir Matković ocijenio je prigodom otvaranja sajma da se u Hrvatskoj poduzetništvu mladih ne posvećuje dovoljna pažnja odnosno da nema sustavne i snažne potpore poduzetničkom obrazovanju.
Važnost edukacije za poduzetništvo naglasila je i koordinatorica za obrazovanje i kulturu u Europskom parlamentu Doris Pack.
Potpredsjednik Vlade Damir Polančec, koji je i službeno otvorio sajam, napomenuo je da cilj europskih zemalja, i okviru toga i Hrvatske, mora biti što skorije dostignuće ulaganja 3 posto BDP-a u obrazovanje, znanost, istraživanje i razvoj. Samo na taj način, rekao je Polančec, Europa i unutar nje Hrvatska, moći će se othrvati snažnoj konkurenciji iz SAD-a i Dalekog istoka.
Na dvodnevnom sajmu poduzetništva mladih u izložbenim prostorom u Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma dominiraju odjeća, nakit, suveniri, ekološki prehrambeni proizvodi, slastice i razne tehničke novotarije.
Predstavlja se ukupno 70 učeničkih tvrtki koje se natječu za najbolje europsko učeničko poduzeće.
Sajam je izložbenog i prodajnog karaktera, pa posjetitelji po povoljnim cijenama mogu kupiti zanimljive i kreativne proizvode mladih.
Priredbu organizira udruga Hrvatski mladi poduzetnici u suradnji s europskom organizacijom mladih poduzetnika Junior Achievement.