FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Udruge traže veću odgovornost javnosti glede prava hiperaktivne djece

ZAGREB, 21. ožujka 2006. (Hina) - Udruga za stručnu pomoć djeci sposebnim potrebama IDEM te udruge "Buđenje" i "Div" zauzele su se zasenzibiliziranje javnosti glede prava hiperaktivne djece, kojih je uosnovnim školama čak oko 40.000.
ZAGREB, 21. ožujka 2006. (Hina) - Udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM te udruge "Buđenje" i "Div" zauzele su se za senzibiliziranje javnosti glede prava hiperaktivne djece, kojih je u osnovnim školama čak oko 40.000.

U povodu Međunarodnog dana borbe protiv rasne i svake druge diskriminacije na današnjoj konferenciji za novinare te su udruge upozorile na "diskriminaciju djece s hiperaktivnim poremećajem u medijima i školama" te na probleme "nekvalitetna uključivanja djece s posebnim edukacijskim potrebama u redovitu nastavu".

Predsjednica IDEM-a Ljiljana Igrić drži da neupućenost nastavnika, stalan manjak stručnih suradnika i prekasno uočavanje problema hiperaktivne djece utječe na negativističke napise u medijima, diskriminaciju tih učenika te proglašavanje "drukčije" djece bolesnom.

Udruge su se stoga zauzele za sustavnu poduku učitelja o problemima te djece te potporu mobilnog tima, koji je IDEM već organizirala. Na taj bi se način problem odmah prepoznao, a hiperaktivno dijete dobuilo bi pravodobnu potporu, kaže Igrić.

Ines Brenko iz te udruge upozorava kako su učenici s posebnim potrebama diskriminirana skupina djece najizloženija nasilju i vršnjaka i učitelja koji nisu osposobljeni za rad s tom djecom. Takvu se djecu naziva problematičnom, neodgojenom i lijenom, čime im se ruši samopouzdanje i u njih izaziva otpor prema školi, rekla je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙