Brod je dugačak 182 metra i širok 32 metra, a nosivost mu je nešto manja od 43.000 tona. Najveća brzina plovidbe je 14 čvorova. Pogonski stroj izgrađen je u "3. maju".
Direktor riječkoga brodogradilišta Gvozden Rukavina i glavni direktor "Uljanik plovidbe" Dragutin Pavletić tom su prigodom potpisali ugovor za izgradnju još četiriju tankera vrijednih po 41,7 milijuna eura, a tolika je vrijednost i danas isporučenog broda.
Mario Pavić iz Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka rekao je na današnjoj svečanosti da je brod najsofisticiraniji hrvatski proizvod koji nalazi svoje mjesto na svjetskome zahtjevnom tržištu.
Govoreći o projektu gradnje hrvatskih brodova u hrvatskim brodogradilištima, kojim Ministarstvo subvencionira gradnju od 10 posto, Mario Pavić je istaknuo da je do sada tako izgrađeno 17 brodova. U pripremi i izgradnji po tom su programu još dva RO-RO broda u kraljevičkom brodogradilištu i pet turističkih brodova u Splitu. Mario Pavić je rekao da je hrvatska brodogradnja dosegnula prijeratne vrijednosti.
Na svečanosti je bio i državni tajnik za gospodarstvo Vladimir Vranković.