FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Vijeće za elektroničke medije zatražilo da se Durexov oglas ne emitira prije 22 sata

ZAGREB, 30. srpnja 2007. (Hina) - Vijeće za elektroničke medije zatražilo je od televizijskih kuća da prije 22 sata ne emitiraju Durexov oglas za prezervativ s vibrirajućim prstenom, ističući kako je riječ o seksualnoj igrački.
ZAGREB, 30. srpnja 2007. (Hina) - Vijeće za elektroničke medije zatražilo je od televizijskih kuća da prije 22 sata ne emitiraju Durexov oglas za prezervativ s vibrirajućim prstenom, ističući kako je riječ o seksualnoj igrački.

"Ovaj oglas uopće ne spominje zdravstvenu i higijensku, zaštitnu funkciju prezervativa, nego se izričito koncentrira na vibrirajući prsten za zadovoljstvo oba partnera", navodi Vijeće za elektroničke medije u današnjem priopćenju.

Dodaju da se na taj način proizvod reklamira isključivo kao seksualna igračka, pa se takav oglas, prema Zakonu o elektroničkim medijima, ne smije emitirati u terminima kada ga mogu gledati djeca.

Takav zahtjev televizijskim kućama Vijeće je uputilo nakon postupka nadzora, provedenog zbog pritužbi građana.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙