Srebro je dobio za dizajn postava izložbe, a tri posebna priznanja - za "Sobu perspektive", "Sobu komunikacijskih kanala" i "Hipnotičku sobu", koje su dio postava.
Studio je nagrađen u kategoriji 'environmental design' koja je ove godine imala najviše finalista, za "inovativni, multimedijski i interaktivni postav, koji briše granice dizajna, umjetnosti i oglašavanja".
U konkurenciji su bile, među ostalim, agencije i tvrtke Hewlett Packard, BBC, BBDO NY i Pentagram.
Autori nagrađene izložbe su Lovorka Decker, Vedrana Vrabec, Marko Rašić, Branimir Sabljić, Siniša Cvahte, a radili su pod vodstvom Ante Rašića i Olega Hržića.
S obzirom na sve veću kvalitetu i važnost dizajna u svijetu marketinga "The One Club", koji organizira najprestižnije marketinške festivale, ove je godine prvi put u 32-godišnjoj povijesti nagradio najinovativnija dizajnerska ostvarenja godine.
Izložba "Umjetnost uvjeravanja" na temu 170 godina oglašavanja u Hrvatskoj, održana je u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu 2005.
Nagradu su na dodjeli, održanoj 12. srpnja u Chelsea Art museumu u New Yorku, primili dizajneri Vedrana Vrabec i Marko Rašić.