Njujorški gradski oci pokrenuli su snažnu promidžbenu kampanju, uključivši u svoje planove i lokalne restorane. Gradske vlasti ističu kako je svrha njihove kampanje uštedjeti ljudima novac te smanjiti nepotrebno rasipanje.
Skupine koje se bore za zaštitu okoliša iznijele su podatak prema kojemu svaka peta plastična boca u koju se pakira voda završava na odlagalištima otpada, a sam proizvodni proces doprinosi globalnom zatopljenju. Dodaju kako proces distribucije ponekad zahtijeva transport kontingenata s bocama s vodom "preko pola svijeta", što je također dodatni trošak.
Stanovnici New Yorka koji se bore s ljetnim vrućinama podijeljeni su kada je riječ o pokrenutoj kampanji. Vlasnici nekih kalifornijskih restorana već su počeli vrčeve koji goste dočekaju na stolovima, puniti isključivo vodom iz gradskog vodovoda, a čini se da će njihov primjer uskoro početi slijediti i neki restorani u New Yorku.
No, udruga "Bottled Water Association" pobunila se, jer smatra kako nije u redu isključivati industriju koja promiče proces recikliranja i uvođenje biorazgradivih boca. Tko će biti uvjerljiviji, vidjet će se vrlo skoro.