Radnici jutarnje smjene nastavili su štrajk, no popodnevna je smjena nakon dogovora Uprave i Sindikata nastavila proizvodnju.
Sindikat je prvotni zahtjev o rastu osnovice plaće s 2400 na 2700 kuna, i to od lipnja, ublažio u današnjim pregovorima za 100 kuna, počevši od zadnjeg tromjesečja ove godine.
Direktor Vladimir Hristov rekao je za Hinu da Uprava nije bila spremna potpisati nov kolektivni ugovor s rastom osnovice plaće za 300 kuna jer bi to, tvrdi, bilo poslovno rizično za iduću godinu, budući da još nije poznato kolika će proizvodnja biti ugovorena.
Kazao je da se nije obvezao ni na ublažen zahtjev od 2600 kuna, nego je dogovoreno da će Sindikat odgovor dobiti u ponedjeljak.
Sindikalni povjerenik Tihomir Vrbanić rekao je da je štrajk uvjetno prekinut te da će ga, bude li odgovora negativan, nastaviti dok im se ne ispuni zahtjev.
Direktor tvornice, pak, smatra da za to nema zakonskog razloga i da je jedini izlaz iz sadašnjeg stanja da Sindikat prekine štrajk te da, kako kaže, sindikalci shvate da je socijalizam nestao i da plaću treba zaraditi.
Štrajk do ispunjenja zahtjeva Uprava u priopćenju naziva "štrajkom do istrjebljenja, do posljednjeg radnika", s obrazloženjem da se ne može prihvatiti želja Sindikata da se svim radnicima povise plaće, jer bi tada morala prestati plaćati dobavljačima robu i druge već stvorene obveze.
Iz Uprave napominju i da su za jučerašnjeg štrajka u Slavonskom Brodu pregovarali o remontu 120 tenkovskih motora za Kuvajt, a da je direktor u MORH-u potpisao ugovor vrijedan više od 2,5 milijuna kuna za remont brodskih motora.
U svibnju je istekao stari kolektivni ugovor i od tada radnici traže, kako kažu, minimalno povećanje osnovice za puno više posla.
U Sindikatu tvrde da je Adriadiesel lani proizveo 28 brodskih motora i poslovao pozitivno, a ove godine s dvadesetak novozaposlenih radi na 48 ugovorenih motora. "To je povećanje posla materijalno za 65 posto, a financijski za 58 posto i znamo da se plaće mogu povisiti", ustvrdio je Vrbanić.