FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Francuski Danone pregovara o prodaji branda LU američkom Kraftu

PARIZ, 3. srpnja 2007. (Hina/AFP) - Francuska grupacija Danone, čiji su keksi i grickalice brand imena LU bili sastavni dio prehrane generacija francuske djece, u utorak je priopćila kako vodi pregovore sa svojim američkim rivalom Kraft Foods o prodaji tog dijela svojeg poslovanja za 5,3 milijardi eura.
PARIZ, 3. srpnja 2007. (Hina/AFP) - Francuska grupacija Danone, čiji su keksi i grickalice brand imena LU bili sastavni dio prehrane generacija francuske djece, u utorak je priopćila kako vodi pregovore sa svojim američkim rivalom Kraft Foods o prodaji tog dijela svojeg poslovanja za 5,3 milijardi eura.

Danone je potvrdio izvješća da je primio Kraftovu ponudu za kupnju tog dijela svojeg poslovanja, koji u 20 zemalja svijeta generira godišnje prihode od oko dvije milijarde eura.

Pod brand imenom LU Danone proizvodi i Prince kekse i Tuc krekere. Kako se navodi u priopćenju te kompanije, sporazum o kojemu se pregovara ne obuhvaća interese te kompanije u argentinskom proizvođaču konditorskih proizvoda Bagley, kupljenog 1944., u Latinskoj Americi, Britaniji ili Indiji.

Kraftov dio poslovanja s konditorskim proizvodima obuhvaća Oreo kekse i Ritz krekere.

"Ova će transakcija grupaciji pružiti priliku da se usredotoči na brzo širenje svojih aktivnosti na dva područja bitna za zdravlje ljudi - svježe mliječne proizvode te napitke na bazi izvorne i mineralne vode", kazao je predsjednik upravnog odbora Danone-a, Franck Riboud.

Konačni sporazum između dviju kompanija mogao bi biti potpisan u posljednjem tromjesečju 2007., navodi Danone u svojem priopćenju, ističući kako se Kraft Foods obvezao da neće zatvoriti niti jednu tvornicu u Francuskoj tijekom tri godine nakon potpisivanja ugovora.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙