Politike poznatije i kao "Zidanes i Pavones" koju je pokrenuo bivši predsjednik "Kraljevskog kluba" Florentino Perez i koji je svlačionicu slagao od velikih zvijezda (Luis Figo, Zinedine Zidane, Ronaldo, David Beckham, Michael Owen) i mladih igrača iz klupskog pogona. Takva se politika u početku pokazala sjajnim potezom, no ubrzo su zaredala razočaranja. Real je financijski stajao sjajno, no rezultati su bili sve lošiji i post je trajao tri godine. Sve do dolaska novog predsjednika Ramona Calderona i sportskog direktora Predraga Mijatovića.
"Kraj Galacticosa ne znači i kraj Reala. Mi smo izabrali drugačiji smjer i to se za sada pokazao dobrim potezom jer smo osvojili naslov prvaka," kazao je predsjednik Calderon, te dodao "Real je i dalje među 20 najpoznatijih brandova na svijetu, naša pozicija na tržištu je sjajna i vjerujem kako će i momčad na terenu postizati tako dobre rezultate."
Prihod od marketinga u posljednjih 12 mjeseci porastao je za 16 posto, što je Realu donijelo 40 milijuna eura više u blagajnu. Jedan od razlog prepune blagajne na Santiago Bernabeu leži u činjenici što Real ne ovisi samo o jednom izvoru prihoda.
"Jednu trećinu nam donosi marketing, jednu trećinu TV prava, a jednu trećinu prodaja ulaznica i stadion," dodao je Calderon. Još jedan plus je i podatak da na plaće igrača odlazi 48 posto prihoda, dok je primjerice taj prosjek kod klubova u skupini G-14, oko 62 posto. Manje probleme Realu je donio financijski slom sponzora BenQ Mobile, no rupu su popunili još bogatijim ugovorom s kompanijom Bwin.
"Nismo dobili sve što smo trebali dobiti po ugovoru, izgubili smo oko 10 milijuna eura," priznao je Calderon.
Vodstvo najtrofejnijeg europskog kluba vjeruje kako je njihova prednost što Real nije u vlasništvu nekog pojedinca kao što su to Chelsea (Riman Abramović) ili Inter Massimo Moratti) ili neke velike kompanije.
"Realu se nikada neće dogoditi da ga kupi pojedinac ili kompanija. Naši članovi to nikada ne bi dozvolili," smatra Calderon. Real je od 1902. godine u vlasništvi članova "sociosa".