FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kreće kampanja "Drvo je prvo"

ZAGREB, 20. lipnja 2007. (Hina) - Zbog male potrošnje drva po stanovnika u Hrvatskoj, koja je do sedam puta manja nego u primjerice Austriji ili Finskoj, pokrenut će se edukacijsko promotivna kampanja "Drvo je prvo", u kojoj će sudjelovati Hrvatska gospodarska komora, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva i Hrvatske šume.
ZAGREB, 20. lipnja 2007. (Hina) - Zbog male potrošnje drva po stanovnika u Hrvatskoj, koja je do sedam puta manja nego u primjerice Austriji ili Finskoj, pokrenut će se edukacijsko promotivna kampanja "Drvo je prvo", u kojoj će sudjelovati Hrvatska gospodarska komora, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva i Hrvatske šume.

Raznim komunikacijskim kanalima, kako su najavili iz HGK, pokušat će se izmijeniti navike hrvatskih potrošača i potaknuti veća uporaba drva u graditeljstvu.

Na jučer završenoj drvno-tehnološkoj konferenciji u Opatiji predstavljeni su i rezultati istraživanja koje je provela Agencije GfK, a prema kojima Hrvati i dalje više preferiraju strane brandove namještaja, a isto se potvrđuje i statističkim rezultatima prodaje jer je gotovo 60 posto namještaja iz uvoza.

S druge strane ispitanici u istraživanju potvrđuju da im je najvažnija kvaliteta i funkcionalnost, ali imaju i vrlo pozitivne asocijacije na riječ drvo, odnosno suglasni su da to znači nešto kvalitetno, a riječ hrast je sinonim hrvatskog namještaja.

Ispitanici smatraju da bi domaći proizvođači trebali poboljšati dizajn i učiniti namještaj modernijim i atraktivnijim, a sugerira se i agilniji marketing.

Predstavljeni su i preliminarni rezultati provedenog natječaja Ministarstva poljoprivrede šumarstva i vodnog gospodarstva za dodjelu potpora drvoprerađivačima, prema kojima je pristiglo ukupno 234 zahtjeva, od kojih njih najviše (74) za tehnološka poboljšanja, potom slijedi energetska učinkovitost te zaštita okoliša.

Ukupni iznos prijavljenih investicija je 1,1 milijarda kuna, a zatraženo je 730 milijuna kuna potpora, dok je ove godine na raspolaganju samo 41 milijun kuna.

Kako se radilo o prvom natječaju i s obzirom na to da tvrtke nemaju previše iskustva u kandidiranju projekata prema ovakvoj natječajnom metodologiji (po uzoru na EU praksu potpora), svega je 47 pristiglih zahtjeva ili njih 20 posto s kompletnom dokumentacijom.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙