Ta nova usluga trebala bi osim razvoja elektroničkog poslovanja pridonijeti i svladavanju tzv. e-straha kod hrvatskih poduzetnika i građana, napominju iz tog Ureda.
Povodom toga državni tajnik za e-Hrvatsku Miroslav Kovačić je istaknuo da bi e-kutak trebao podići razinu korištenja računala s tradicionalne, osnovne upotrebe na višu razinu.
Dodao je da je cilj Hitro.hr servisa korisnicima uštedjeti vrijeme i novac, što će moći i putem te nove usluge koristeći Internet u obavljanju svakodnevnog posla.
Očekuje se da će korištenje te usluge, kao i cjelokupnog Hitro.hr servisa, pridonijeti i podizanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva.
U tom smislu predsjednik Nacionalnog vijeća za konkurentnost Darko Marinac za rujan ove godine najavljuje predstavljanje akcijskog plana provedbe ostalih preporuka za povećanje ICT konkurentnosti Hrvatske koji će biti rezultat zajedničkog rada svih sudionika, poslovnog sektora, Vlade, sindikata i struke.
Iz Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku dodaju i da po procjenama danas gotovo 10 tisuća poduzetnika u Hrvatskoj koristi Fina e-karticu s elektroničkim certifikatom za neki od oblika e-poslovanja, čime svi zajedno godišnje uštede više od 30 milijuna kuna.
Kažu i da su te uštede omogućene kroz postojeće usluge Hitro.hr servisa, poput otvaranje tvrtke, e-obrt, e-regos, e-katastar, e-pdv, e-hzmo te e-hzmo.
Dodaju da će e-kutak biti otvoren u 19 ureda Hitro.hr servisa u poslovnicama FINA-e diljem Hrvatske, a edukaciju i informiranje korisnika obavljat će oko 100 posebno osposobljenih djelatnika Hitro.hr servisa.
Do kraja godine e-kutak bit će otvoren i u svim preostalim uredima Hitro.hr servisa u Hrvatskoj.
(Hina) xtam yds