No, razglednice su i dalje cijenjene jer bi 72 posto ispitanika radije primilo razglednicu nego e-mail od svojih prijatelja ili rođaka, pokazali su rezultati ispitivanja provedeni na 2.000 osobe.
Međutim, Britanci imaju tri puta veće izglede da će primiti e-mail nego razglednicu od svojih prijatelja s odmora.
Na interent se "spaja" 67 posto Britanaca kada je na odmoru u inozemstvu. S druge strane, polovica njih nije poslala razglednicu u zadnjih godinu dana. A prema ovom ispitivanju, broj poslanih razglednica u posljednjih deset godina je pao za oko 75 posto.
'Sumrak' tradicionalne razglednice uzrokuju laki pristup internetu, razvoj numeričke fotografije koja se lako spaja na e-mail i mogućnost dodavanja zvuka i videa mail poruci.
Osim toga, razglednica nije uspjela zavesti mlade generacije: dok samo 23 posto starijih od 50 godina misli da je razglednica staromodna, to misli 73 posto mladih.