"Primjerenija adresa za Vaša pitanja zapravo su proizvođači motora a ne proizvođači okvira. I mi ih podvrgavamo pritisku kao i svi ostali", kazao je Carson u nedjelju u razgovoru s novinarima na zrakoplovnom sajmu u Parizu, komentirajući prigovore ekoloških aktivista.
Carson je time izravno pozvao vodeće proizvođače mlaznih motora u svijetu, poput General Electric-a, Rolls-Royce-a i Pratt & Whitney-a da i sami dadu doprinos smanjenju emisije CO2.
Najbolje što industrija može učiniti zajedničkim snagama jest usmjeriti pritisak na proizvođače motora kako bi u izradu svojih proizvoda uključili nove tehnologije, istaknuo je čelnik američke kompanije.
Nedavno se Boeing zajedno s ostalim proizvođačima i zrakoplovnim kompanijama našao pod povećalom javnosti zbog emisije stakleničkih plinova i (ne)učinkovite potrošnje goriva. Tim će se pitanjima ove godine pripisati najveća važnost u povijesti održavanja pariškog sajma koji inače počinje u ponedjeljak.
Airbus se inače obvezao da će do 2020. svi njegovi zrakoplovi proizvoditi 50 posto manje ugljičnog dioksida i 80 posto manje dušikovih oksida u odnosu na razinu iz 2000.
Zagađenje se našlo na samom vrhu prioriteta zrakoplovnog sajma nakon što je predsjednik Boeing-ova europskog konkurenta Airbus-a Louis Gallois krajem prošlog tjedna zatražio održavanje samita proizvođača motora i zrakoplova kako bi se pozornost usmjerila na pitanja zaštite okoliša.
"Oduševljen sam što Gallois dijeli naš stav prema potrebi za suradnjom industrije kako bi se poboljšala efikasnost i društvena odgovornost proizvoda koje prodajemo", zaključio je čelnik američkog Boeing-a.