Istraživanje je provedeno u svibnju ove godine, osobnom anketom u kućanstvima na reprezentativnom uzorku tisuću stanovnika starijih od 15 godina.
Rezultati istraživanja, koje je danas objavilo GfK Croatia, pokazuju kako se više od polovice ispitanika, odnosno njih 56 posto, u potpunosti slaže s tvrdnjom na kojoj HGK temelji ovu akciju, a to je da se kupnjom domaćih proizvoda izravno pomaže domaće gospodarstvo.
Doda li se tome i 30 posto ispitanika koji se djelomice slažu s tom tvrdnjom, ukupan postotak slaganja raste na 86 posto.
Iz GfK pritom napominju kako je potpuno slaganje više prisutno kod osoba starih 55 i više godina (64 posto), dok je djelomično slaganje najviše prisutno kod mlađih osoba, od 15 do 34 godine (između 37 i 39 posto).
Na pitanje da li ih je ta akcija potaknula da hrvatske proizvode kupuju više nego ranije, 73 posto građana odgovorilo je da ih kupuje isto kao i ranije, a 25 posto da danas radije odabire hrvaske proizvode nego ranije. Tek jedan posto ispitanika pak tvrdi da ih kupuje manje nego prije.
HGK je akciju "Kupujmo hrvatsko" započela 1997. godine, u cilju promocije kvalitetnih hrvatskih proizvoda, nosioca znakova 'Izvorno hrvatsko' i 'Hrvatska kvaliteta'. Akciju 'Kupujmo hrvatsko' od nedavno prati i projekt "Be CROative" čiji je cilj predstaviti domaće kvalitetne proizvode u inozemstvu.