Kazala je to, između ostalog, na današnjoj konferenciji za novinare predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić najavivši da će se svečana dodjela nagrada održati 12. lipnja ove godine u Zagrebu.
Nagradu su ustanovili, napomenula je, kako bi odali priznanje onima koji svojim radom pridonose unapređenju te struke, budući se godišnje u Hrvatskoj provede čitav niz PR kampanja koji zaslužuju pažnju i unutar i izvan struke.
Naglasila je i da o velikom zanimanju i važnosti te nagrade govori podatak da za ukupno pet nagrada u isto toliko kategorija konkurira 40 prijavljenih projekata iz cijele Hrvatske i iz različitih sektora, od javne uprave, velikih i malih tvrtki do nevladinih udruga i drugih.
Predsjednik stručnog žirija za dodjelu nagrada "grandPRix 2007" Božo Skoko kaže da su zadovoljni takvim odazivom, pri čemu nije želio odati koji su projekti i iz kojih tvrtki i organizacija prijavljeni.
Napomenuo je da će pri odabiru nagrađenih projekata poštivati principe domaće izvornosti i originalnosti, ravnopravnosti i doprinosa javnosti.
Ocjenjujući trenutno stanje struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj Jusić je kazala da se još uvijek razvija "velikom brzinom" te da veseli što sve više tvrtki shvaća da su odnosi s javnošću sve važniji za uspjeh poslovanja.
Skoko je dodao da razvojem te struke u zadnjih 15-ak godina u Hrvatskoj možemo biti zadovoljni, ali da ipak kasnimo za zapadnoeuropskim zemljama jer 35 do 40 posto hrvatskih tvrtki još nije prepoznalo njenu važnost.