FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUOJ 12. lipnja prvi put dodjeljuje godišnje nagrade za PR

ZAGREB, 5. lipnja 2007. (Hina) - Sve veći razvoj i stalni trend rasta struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj potaknuo je Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću (HUOJ) da ove godine prvi put bira i dodijeli godišnje nagrade "grandPRix 2007" za najbolja ostvarenja u struci tijekom prošle godinu čime želi pridonijeti profesionalizaciji te poticanju konkurentnosti i inovativnosti u toj struci.
ZAGREB, 5. lipnja 2007. (Hina) - Sve veći razvoj i stalni trend rasta struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj potaknuo je Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću (HUOJ) da ove godine prvi put bira i dodijeli godišnje nagrade "grandPRix 2007" za najbolja ostvarenja u struci tijekom prošle godinu čime želi pridonijeti profesionalizaciji te poticanju konkurentnosti i inovativnosti u toj struci.

Kazala je to, između ostalog, na današnjoj konferenciji za novinare predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić najavivši da će se svečana dodjela nagrada održati 12. lipnja ove godine u Zagrebu.

Nagradu su ustanovili, napomenula je, kako bi odali priznanje onima koji svojim radom pridonose unapređenju te struke, budući se godišnje u Hrvatskoj provede čitav niz PR kampanja koji zaslužuju pažnju i unutar i izvan struke.

Naglasila je i da o velikom zanimanju i važnosti te nagrade govori podatak da za ukupno pet nagrada u isto toliko kategorija konkurira 40 prijavljenih projekata iz cijele Hrvatske i iz različitih sektora, od javne uprave, velikih i malih tvrtki do nevladinih udruga i drugih.

Predsjednik stručnog žirija za dodjelu nagrada "grandPRix 2007" Božo Skoko kaže da su zadovoljni takvim odazivom, pri čemu nije želio odati koji su projekti i iz kojih tvrtki i organizacija prijavljeni.

Napomenuo je da će pri odabiru nagrađenih projekata poštivati principe domaće izvornosti i originalnosti, ravnopravnosti i doprinosa javnosti.

Ocjenjujući trenutno stanje struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj Jusić je kazala da se još uvijek razvija "velikom brzinom" te da veseli što sve više tvrtki shvaća da su odnosi s javnošću sve važniji za uspjeh poslovanja.

Skoko je dodao da razvojem te struke u zadnjih 15-ak godina u Hrvatskoj možemo biti zadovoljni, ali da ipak kasnimo za zapadnoeuropskim zemljama jer 35 do 40 posto hrvatskih tvrtki još nije prepoznalo njenu važnost.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙