Ugovore o dodijeljenim koncesijama za održavanje tih linija potpisao je ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet (ZOLPP) Ivan Franičević s direktorom dubrovačke tvrtke G&V Line Lenkom Garbinom i predsjednikom Uprave Split toursa Matom Vitaljićem.
Time je, kazao je kapetan Franičević, najvećim dijelom okončan javni natječaj za davanje koncesije za obavljanje javnoga prijevoza u linijskom pomorskom prometu na državnim linijama koji je u prosincu 2006. raspisalo Upravno vijeće Agencije ZOLPP-a.
Na natječaj za održavanje 13 brzobrodskih i jedne brodske linije javilo se osam hrvatskih brodara s ukupno 39 ponuda, a odabrani su koncesionari na svim linijama izuzev linije Žirje-Kaprije-Šibenik za koju će se uskoro raspisati novi natječaj.
Osim toga, kazao je ravnatelj Agencije Ivan Franičević, usporedno s potpisivanjem ugovora o koncesijama danas je stupio na snagu i sezonski plovidbeni red na svim linijama na Jadranu. Njegova je glavna karakteristika značajno povećanje broja putovanja prema otocima.
Među novostima ističe se uvođenje državne trajektne linije Vela Luka - Lastovo na kojoj će brod u sezoni ploviti dva puta dnevno. I otok Vis će u sezoni imati tri povratna trajektna putovanja do Splita, a otok Hvar preko luke Starigrad četiri. A u visokoj sezoni čak i 5 trajektnih putovanja. Poboljšana je trajektna linija Zadar-Ist-Olib-Silba-Premuda-Mali Lošinj na kojoj će trajekt ploviti do Malog Lošinja svaki dan umjesto kao do sada samo dva puta tjedno.
Posebno dobro će biti povezan, kazao je kapetan Franičević, otok Mljet, gdje je obnovljena ranije ukinuta trajektna linija Sobra-Suđurad-Dubrovnik. Uz to trajekt na liniji Sobra-Prapratno plovit će pet puta dnevno, a Mljet ima i dvije brze brodske linije, tri puta tjedno trajektom Liburnija povezan je s Dubrovnikom, a jednom tjedno sa Splitom.