Početna cijena za kupnju RVR-a iznosila je 22.768.911 kuna, a radnici su ponudili 22,8 milijuna kuna, za što su priložili bankovno jamstvo Hrvatske poštanske banke (HPB), koja je spremna kreditno pratiti radnike.
U pojašnjenju ponude stoji da su 14,7 milijuna kuna, koliko iznosi temeljni kapital tvrtke, spremni platiti u roku od 30 dana od zaključivanja kupoprodajnog ugovora, dok isplatu preostalih 8 milijuna kuna uvjetuju rješavanjem imovinsko-pravnih odnosa, odnosno još uvijek nedovršenog upisa dijela imovine društva u temeljni kapital tvrtke.
Također, u ponudi navode i kako su spremni u potpunosti podmiriti sve obveze RVR-a, koje su krajem 2006. iznosile 12,2 milijuna kuna, dok za uvjet iz natječaja da za sve obveze pokrivene državnim jamstvima ponude zamjenska jamstva u ponudi navode kako po njihovim saznanjima takve obveze ne postoje.
Ponudom predviđena ulaganja u RVR u narednih pet godina pak iznose 8,73 milijuna kuna.
Osnovna djelatnost te tvrtke je održavanje unutarnjeg reda na željezničkom području i pružanje usluga zaštite imovine i osoba, servisiranje vatrogasnih aparata, ispitivanje unutarnje i vanjske hidrantske mreže, kemijsko i mehaničko čišćenje pružnog pojasa na prugama HŽ Infrastrukture i u širem području regije, kao i hortikulturno uređenje unutarnjih i vanjskih prostora te proizvodnja dendrološkog, dekorativnog i sezonskog bilja, a ponudom se radnici obvezuju na zadržavanje osnovne djelatnosti.
Ujedno, obvezuju se i svih 474 radnika RVR-a zadržati na rok od 3 godine, zadržati postojeći Kolektivni ugovor te radnicima osigurati povlastice za željeznički prijevoz, što su sve bili uvjeti natječaja.
Danas je istekao i rok za podnošenje ponuda za kupnju 100 postotnih udjela u PZZ Inženjeringu, za kojeg nije otkupljena niti jedna ponudbena dokumentacija, te u Željezničkom ugostiteljstvu, za koje je varaždinska tvrtka FIMA Fortis otkupila ponudbenu dokumentaciju, ali ponuda nije podnesena.