Istaknuo je to savjetnik Predsjednika Republike za gospodarstvo Dubravko Radošević na otvaranju današnjeg Internacionalnog logističkog foruma pod nazivom "Konkurentnost Hrvatske kao logističkog centra regije", održanog u organizaciji obrazovnog centra WIFI Croatia i Hrvatske udruge za upravljanje lancem opskrbe.
Radošević je kazao kako o potencijalu Hrvatske kao logističkog središta govore i statistički podaci o intenziviranju prometa ne samo putnika nego i roba.
Hrvatska već pet godina uzastopce bilježi rast robnog prometa, posebice cestovnog, a nakon par godina stagnacije u zadnje se vrijeme bilježi i rast pomorskog i zračnog prometa. Pad se bilježi samo kod prometa cjevovodima, posebice naftovodima, zbog čega bi se morala iskoristiti prednost koju u tom smislu pruža naš geografski položaj, ali i već spremna infrastruktura, rekao je Radošević.
Vlada je logističko-distribucijske centre, prema riječima pomoćnika ministra gospodarstva Lea Begovića, uvrstila u prioritetna investicijska područja koja bi trebala značajnije potaknuti razvoj Hrvatske, uz ulaganje u proizvodno-prerađivačke i razvojne centre.
Kao primjer za takva ulaganja Begović je naveo projekt modernizacije zagrebačke Zračne luke, u sklopu kojeg će se razviti i "air-cargo" centar od 65 tisuća četvornih metara.
Dodao je pritom kako razvijenije zemlje potiču upravo zračni robni prijevoz, odnosno air-cargo, koji će poticati i Hrvatska, u sklopu 'Izvozne ofenzive'.
Konkurentnosti Hrvatske na tom području, rekao je Begović, pridonose i projekti razvoja prometne infrastrukture, poput ulaganja u ceste, željeznicu ili Luku Rijeka, u kojoj će se povećati mogućnost prihvata velikih kontejnerskih brodova.
Dodao je i kako je u odnosu na zemlje u regiji Hrvatska na ovom području u znatnoj prednosti s obzirom da nekoliko važnih europskih prometnih koridora, poput koridora Va, Vb i Vc te koridora X, koji velikim dijelom prolazi kroz teritorij Hrvatske.