Pozivajući se na izvore bliske pregovorima, Automobilwoche navodi kako DaimlerChrysler i dalje pregovara s drugim mogućim kandidatima, uključujući investicijske fondove Blackstone i Cerberus, ali isključivo zbog taktičkih razloga.
Izvori su kazali da će Magna vjerojatno zadržati Chrysler samo kroz ograničeno vremensko razdoblje, a tvrtku ponovno prodati poslije restrukturiranja.
Prema istim izvorima, kanadska tvrtka vjerojatno će oformiti zaseban holding za Chrysler kako bi spriječila odlazak ijednog svog klijenta poput General Motorsa ili BMW-a zbog sukoba interesa. Chrysler je inače najveći klijent kanadske Magne.
Po pisanju Frankfurter Allgemeine Zeitunga prošloga mjeseca, Magna se udružila s kanadskom investicijskom grupom Onex radi podastiranja zajedničke ponude za kupnju većinskog udjela u Chrysleru, dok bi DaimlerChrysleru ostao manji udjel. Bila je spremna platiti za Chrysler isto kao i američki milijarder Kirk Kerkorian, čije je ulagačko vozilo Tracinda izašlo s ponudom od 4,5 milijardi dolara, dodao je njemački list.