Što bi se dogodilo da novinska agencija, na čije se izvješćivanje oslanjaju mnogobrojni mediji, svjesno prestane javljati o dogodovštinama 26-godišnje Hilton pokušao je doznati Associated Press (AP).
Treba li AP Paris Hilton, bilo je pitanje u pozadini testa kojim je američka novinska agencija željela vidjeti što će se dogoditi ako ne bude cijeli tjedan pokrivala taj medijski fenomen.
Pokazalo se da ni jedan od nekoliko tisuća korisnika, među kojima su i vodeći mediji u SAD-u, tijekom pokusnog tjedna nije nazvao AP i pitao za priču o Paris Hilton.
U internoj raspravi nametnulo se nakon toga pitanje koga sljedećeg zabraniti, pa se pojavio prijedlog, više duhovit nego ozbiljan, da to bude Sjeverna Koreja, objavila je agencija u posebnom članku nakon što je test, koji je trebao biti tajna, procurio u javnost i izazvao pozitivne i negativne komentare. Reakcije u drugim medijima su, međutim, više bile usmjerene na samu prirodu zabrane a ne i na njezin učinak.
Što je AP naučio iz ovoga testa? "Teško je reći što je to stvarno promijenilo, budući da nismo morali donijeti nikakvu tešku odluku. Nastavit ćemo prosuđivati svaku novinsku temu pojedinačno, rekao je Jesse Washington, urednik zabavne rubrike u agenciji.
Vijest o kazni dosuđenoj Paris Hilton u prošli petak, jer je prekršila odredbe uvjetne kazne izrečene joj zbog vratolomne vožnje u pijanom stanju, svojim je korisnicima odaslao i Associated Press.