ZAGREB/OSIJEK - Izvanraspravno vijeće osječkog Županijskog suda morat će ponovno odlučivati o pritvoru za Branimira Glavaša i ostalih šestero osumnjičenika u slučaju selotejp, jer je Vrhovni sud ukinuo rješenje doneseno sredinom travnja i predmet vratio na ponovno odlučivanje, potvrdio je sinoć glasnogovornik i sudac Vrhovnog suda Dražen Tripalo. No, iako je Vrhovni sud ukinuo rješenje kojim je šestorici osumnjičenika produljen, a Glavašu određen pritvor, svi će ostati pritvoreni do nove odluke Izvanraspravnog vijeća, izjavio je Tripalo Hini. Vrhovni sud takvu je odluku donio razmatrajući žalbu obrane na odluke o produljenju i određivanju pritvora, koje je Izvanraspravno vijeće donijelo 16. travnja.
ZAGREB - Središnji gost 24. muzičkog biennala Zagreb Krzyzstof Penderecki dirigirao je sinoć Zagrebačkom filharmonijom na koncertu u dvorani Lisinski. Na rasporedu koncerta bila su dva djela utemeljitelja poljske avangarde Pendereckog, Adagio, IV. simfonija za veliki orkestar i Concerto grosso za tri violončela i orkestar. Solisti su bili Jadranka Gašparović, Monika Leskovar i njemačko-japanski violončelist Danjulo Ishizaka. Poljski skladatelj i dirigent Penderecki smatra se jednim od najistaknutijih promicatelja avangardnih stremljenja u glazbi.
SPLIT- Na Marulićevim danima sinoć je u splitskom Hrvatskom narodnom kazalištu izvedena posljednja natjecateljska predstava, drama Nine Mitrović "Ovaj krevet je prekratak - ili samo fragmenti" slovenskog Narodnog gledališča iz Nove Gorice, u režiji Ivane Đilas. Mlada hrvatska dramatičarka Nina Mitrović (1978.) dramu je izvorno napisala na engleskom jeziku, a dosad je izvedena u Rijeci, Beču i Londonu. U predstavi se vrijeme, prostor, događaji, likovi i dijalozi izmjenjuju poput isprekidanih filmskih sekvenci.
RIJEKA- Nakon što je otvorio ovogodišnji Muzički biennale u Zagrebu, balet "Tri pjesme" sinoć je premijerno izveden u riječkom Hrvatskom narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca. Taj trodjelni balet, nastao u koprodukciji riječkog HNK, Muzičkog biennala Zagreb i Baletto Teatro di Torino, koreografirao je i režirao mladi talijanski koreograf Matteo Levaggi. Dva baleta su koreografirana na glazbu hrvatskog skladatelja Igora Kuljerića "Koncert za marimbafon i orkestar" i "Song", a jedan na glazbu njemačkog skladatelja Heinera Goebbelsa, skladbu "Red Run".