Prihodi Coca-Cole u razdoblju od siječnja do ožujka porasli su 17 posto, na 6,1 milijardu dolara, što predstavlja njihov najveći tromjesečni rast u posljednjih devet godina, priopćeno je nadalje iz te kompanije.
Rast dobiti, kako se dodaje u priopćenju, ponajviše se pripisuje snažnim rezultatima ostvarenim na međunarodnim tržištima.
Povećanje obujma prodaje na međunarodnim tržištima od 9 posto kompenziralo je 3-postotni pad zabilježen na matičnom američkom tržištu, što je rezultiralo 6-postotnim rastom obujma prodaje diljem svijeta. Riječ je o najvećem tromjesečnom porastu prodaje od 2002. pri čemu se kao ključna mjerna jedinica u industriji pića uzima "unit case" - približno 5678 litara ili količina dostatna za 24 osobe.
Europski dio poslovanja ostvario je pritom 11-postotni rast obujma prodaje, najveći u posljednje dvije godine. Velike zasluge njegovom povećanju u tvrtki pripisuju 11-postotnom skoku prodaje u Njemačkoj, gdje Coca-Cola konsolidira sedam punionica u cilju učinkovitijih isporuka. Povećanju prodaje u Europi pridonijelo je i uvođenje najnovijeg bezalkoholnog pića u ponudi te kompanije naziva Coca-Cola Zero, stoji u priopćenju.