FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EP 2012: Koliko košta i što dobivamo domaćinstvom EP-a

ZAGREB, 15. travnja 2007. (Hina) - Ako bi Hrvatska i Mađarska dobile EP 2012., Hrvatsku bi to koštalo oko 5,5 milijardi kuna (oko 750 milijuna eura). To bi u potpunosti trebala pokriti potrošnja stranih gostiju koji će za vrijeme EP-a posjetiti našu zemlju, budući da se ona procjenjuje na 5,5 milijardi kuna.
ZAGREB, 15. travnja 2007. (Hina) - Ako bi Hrvatska i Mađarska dobile EP 2012., Hrvatsku bi to koštalo oko 5,5 milijardi kuna (oko 750 milijuna eura). To bi u potpunosti trebala pokriti potrošnja stranih gostiju koji će za vrijeme EP-a posjetiti našu zemlju, budući da se ona procjenjuje na 5,5 milijardi kuna.

Najviše će nas koštati izgradnja i rekonstrukcija stadiona, oko 367 milijuna eura. Stadion u Maksimiru koštat će 138,3 milijuna eura, poljudski stadion 75,5 milijuna eura, riječki stadion 87,6 milijuna eura, a osječki stadion oko 65,8 milijuna eura.

Također, zahvaljujući EP u Hrvatskoj će se otvoriti između 10 tisuća i 25 tisuća novih radnih mjesta.

Hrvatska bi domaćinstvom EP-a višestruko profitirala, no najviše bi koristi imao hrvatski turizam. Europsko nogometno prvenstvo je drugi najvažniji medijski događaj na svijetu, odmah nakon SP u nogometu. A treba podsjetiti da je SP 2006., koje je održano u Njemačkoj, doseglo gledanost od devet i pol milijardi gledatelja širom svijeta. Riječ je o kumulativnom iznosu i on se dobije zbrajanjem gledanosti sve 64 utakmice koje su odigrane na SP u Njemačkoj.

Europsko prvenstvo kad je u pitanju gledanost može računati na barem trećinu iznosa gledanosti SP-a, a to bi značilo više od tri milijarde gledatelja.

Također, treba reći da su ljubitelji nogometa u Hrvatskoj proveli ukupno 98 milijuna sati pred tv-ekranima za vrijeme SP u Njemačkoj.

Ako to smanjimo na trećinu i pomnožimo sa stanovništvom Njemačke, koje je skoro 20 puta veće od broja stanovnika u Hrvatskoj, to znači da će Nijemci tijekom EP 2012. provesti 600 milijuna sati pred tv-ekranima gledajući događaje iz Hrvatske i Mađarske.

Nema novaca kojima bi se mogla platiti takva reklama, a kada bi i postojala cijena takve promidžbe, Hrvatska si ju nikada ne bi mogla priuštiti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙