List navodi da je korištenje luke u Baru za potrebe gospodarstva BiH bila tema o kojoj su izravno razgovarali Radmanović i crnogorski predsjednik Filip Vujanović.
Pomoćnik ministra prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore Srđan Vukčević ocijenio je da je jedini razlog zbog kojega Luka Ploče sada ima "monopolski poziciju prema BiH" nepostojanje dobrih prometnih komunikacija između Crne Gore i BiH.
Ukoliko bi se ove dvije zemlje kvalitetno prometno povezale, takav status Luke Ploče može se ukinuti, ocijenio je, prema pisanju sarajevskog lista, taj crnogorski dužnosnik.
"Na tom planu prioritet je izgradnja pruge Čapljina-Nikšić", rekao je Vukčević.
Dodao je da je o ponovnoj izgradnji pruge trasom kojom su davno prometovali uskotračni vlakovi već razgovarano s predstavnicima Ministarstva prometa BiH a potporu toj zamisli navodno su već dali u poduzeću Željeznice Federacije BiH.
Zanimanje za mogućnost korištenja luke Bar kao alternative Pločama iskazali su i u jednom od najvećih bosanskohercegovačkih izvoznika, tvrtki Mittal Steel iz Zenice.
Koordinator Mittal Steel-a Seid Kapetanović ističe međutim da prijevoz do Bara i dalje ostaje najveći problem jer ta luka, gotovo dvostruko udaljenija od Ploča, u ovom trenutku ne može toliko sniziti cijene svojih usluga da bi bila konkurentna.
Nova pruga između BiH i Crne Gore gradila bi se po modelu privatno-javnog partnerstva a u Podgorici drže da bi projekt poduprla i Europska komisija (EK).
Procjena je da bi za to trebalo osigurati najmanje 100 milijuna eura.
Drugi važni infrastrukturni projekt bila bi rekonstrukcija cesta koje povezuju Foču i Nikšić odnosno Trebinje i Herceg-Novi.
Bivši ministri prometa i komunikacija BiH odnosno Crne Gore Branko Dokić i Jusuf Kalamperović već su 2006. godine potpisali izjavu o suradnji na gradnji cestovne i željezničke mreže između dviju država pri čemu je kao prioritet istaknuta upravo pruga Čapljina-Nikšić.
Na temelju tog dokumenta, kako je objasnio Dokić, zatražena je potpora EK za izradu studije izvedivosti a ona bi mogla biti dovršena do kraja godine nakon čega će se znati hoće li se pruga graditi ili ne.