FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Australija: Guru menadžmenta uči studente kako varati na testu osobnosti

SYDNEY, 22. ožujka 2007. (Hina/dpa) - Profesor na jednom od elitnih australskih Fakulteta za menadžment podučava apsolvente na koji način varati na testu osobnosti koji se redovito ispunjaju kada osoba traži posao i koji su postali neizbježni za sve koji se žele stalno uspinjati na korporativnoj ljestvici i napredovati u poslu.
SYDNEY, 22. ožujka 2007. (Hina/dpa) - Profesor na jednom od elitnih australskih Fakulteta za menadžment podučava apsolvente na koji način varati na testu osobnosti koji se redovito ispunjaju kada osoba traži posao i koji su postali neizbježni za sve koji se žele stalno uspinjati na korporativnoj ljestvici i napredovati u poslu.

Profesor Fakulteta za menadžment u australskom Macquarieu, Robert Spillane ne stidi se zbog prijevare na koju potiče svoje studente, te kao argument ističe kako velika većina ionako laže u takvim testovima - kao, uostalom i bilo koja normalna osoba koja želi na ispitivača ostaviti najbolji dojam i dati najbolje odgovore na pitanja - te smatra svojom obvezom objasniti studentima što ispitivači od njih točno očekuju.

"S obzirom na višegodišnje iskustvo sa studentima, s vremenom mi je postalo jasno da oni žele znati o kakvim se točno testovima radi i što se njima nastoji izmjeriti, a ja mislim da je moja dužnost to im objasniti", rekao je australski guru za menadžment.

Spillane objašnjava kako ispitivači u Odjelima za ljudske potencijale traže određenu vrstu ljudi, prednost daju ekstrovertiranim kandidatima, biraju smirene osobe radije nego tjeskobne, premda nema dokaza da se određena osoba na visokoj poziciji u tvrtki neće bolje snaći od neke druge koja je ranije pokazala 'nedostatke'.

Spillane je objasnio kako je "prije u izboru kandidata za posao bio važan nastup koji se smatrao temeljem dobrog menadžmenta, no sada na prvo mjesto dolazi kandidatova osobnost. U zadnje vrijeme postoji vrlo snažan lobi koji se zalaže za nešto što se naziva 'nenametljivost' u menadžmentu, a to znači da bi ljudi trebali komunicirati na promišljen i razborit način te posjedovati osobnost u skladu sa spomenutim karakteristikama".

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙