FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

McCartney prvi potpisao ugovor sa Starbucksovom diskografskom kućom

ZAGREB/LONDON , 22. ožujka 2007. (Hina) - Sir Paul McCartney potpisao je ugovor s novom diskografskom kućom koju je nedavno osnovao američki lanac trgovina za ljubitelje kave Starbucks, a djelovat će pod nazivom Hear Music, prenose agencije.
ZAGREB/LONDON , 22. ožujka 2007. (Hina) - Sir Paul McCartney potpisao je ugovor s novom diskografskom kućom koju je nedavno osnovao američki lanac trgovina za ljubitelje kave Starbucks, a djelovat će pod nazivom Hear Music, prenose agencije.

Bivši Beatle, koji se nalazi u Londonu, sudjelovao je na jučerašnjem godišnjem sastanku tvrtke posredstvom telekonferencije te je kazao kako izlazak svojeg predstojećeg albuma u izdanju Hear Musica očekuje u lipnju. Također je kazao kako je impresioniran domišljatim potezom Hear Musica da upotrijebi 13.500 svojih prodajnih mjesta za distribuciju CD-a te je pohvalio predanost kojom tim Hear Musica obavlja svoj posao, prenosi Reuters.

"Za mene su, kao glazbenika, velika posvećenost poslu, ljubav i strast prema glazbi, iznimno važan faktor i to je ono što mi se kod Hear Musica sviđa", kazao je.

Viši analitičar časopisa Billboard Geoff Mayfield ocijenio je ovaj poslovni potez Hear Musica odličnim, jer smatra kako će McCartneyevo ime samo privući i druge glazbene umjetnike da daju povjerenje novoosnovanoj diskografskoj kući, prenosi BBC.

Najveći dosadašnji uspjeh Hear Musica bio je album dueta Raya Charlesa "Genius Loves Company" koji je osvojio nagradu Grammy. U tomu je poslu novoj diskografskoj kući pomogao partner - Concord Music Group.

Starbucks je do sada otvorio četiri 'hibridna' Hear Music Kafića u kojima posjetitelji mogu kupiti glazbene albume te ih "spržiti" na CD. Nova diskografska kuća izvijestila je kako je trenutačno u pregovorima s još nekoliko glazbenika, te očekuje da će tijekom godine potpisati još dva, a iduće godine još osam novih ugovora.

Predsjednik Concord Music Group Glen Barros, Starbucksov partner u poslu s Hear Music diskografskom kućom, izjavio je kako vjeruje da će glazbenike privući upravo zamisao o zajamčenoj publici. Naime, u Starbucksovim kafićima tjedno možete imati publiku od oko 44 milijuna posjetitelja, što je impozantna brojka.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙