No, kako piše nadalje taj list, za sad nije jasno kakva se vrsta sporazuma razmatra. Lufthansa i Iberia odbili su komentirati novinske napise, a iz Lufthanse je istaknuto kako nema planova o kupnji udjela ili pokušaju preuzimanja Iberije.
Ujedinjenjem Lufthanse i Iberije formirala bi se kompanija vrijedna 12,8 milijardi eura, prema broju putnika ravna konkurentskom Air France-KLM-u, s oko 70 milijuna putnika godišnje.
Iberia je potvrdila da je svojem predsjedniku uprave Fernandu Conteu dala odobrenje za prosljeđivanje informacija o toj kompaniji potencijalnim ponuđačima, istakavši međutim kako još nije zaprimljena niti jedna ponuda.
Pitanje preuzimanja te zrakoplovne tvrtke u središtu je pozornosti posljednjih dana, budući su ulagači uvjerenja da bi novi sporazum o otvorenom nebu između Europske unije i Sjedinjenih Država mogao izazvati novi val konsolidacija u industriji.
Iberia, čije su dionice u ovome tjednu ojačale 18 posto, u četvrtak će održati redoviti sastanak svojeg upravnog odbora. "Lufthansa bi mogla biti vrlo čist kandidat. Vrlo je malo preklapanja s rutama, budući ta njemačka grupacija ima vrlo slabu izloženost Latinskoj Americi", priopćila je brokerska tvrtka Banesto. "Vjerujemo da je sporazum moguć, ali ne očekujemo ga odmah".
Ulagači su u iščekivanju ishoda sastanka EU ministara za transport započetog u četvrtak ujutro u Bruxellesu, na kojemu se razmatra prijedlog sporazuma o otvorenom nebu. Španjolski list La Gaceta izvijestio je da i Lufthansa i British Airways, koji ima 10-postotni udjel u Iberiji, razmatraju mogućnost ponude u visini 3,9 eura po dionici, što bi Iberiju procijenilo na 3,7 milijardi eura vrijednosti.