FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Potrošači najnezadovoljniji T-Com-om, HEP-om i vodovodima

ZAGREB, 15. ožujka 2007. (Hina) - Potrošači su u proteklih godinu dana najčešće iskazivali svoje nezadovoljstvo prema davateljima javnih usluga, a na toj je 'rang listi' na prvom mjestu T-Com, slijedi Hrvatska elektroprivreda, dok su na trećem mjestu vodovodi, kazao je predsjednik Saveza udruga za zaštitu potrošača Hrvatske Nenad Kurtović na današnjoj konferenciji za novinare održanoj nakon sastanka predstavnika udruga za zaštitu potrošača s ministrom gospodarstva, rada i poduzetništva Brankom Vukelićem u povodu Dana potrošača.
ZAGREB, 15. ožujka 2007. (Hina) - Potrošači su u proteklih godinu dana najčešće iskazivali svoje nezadovoljstvo prema davateljima javnih usluga, a na toj je 'rang listi' na prvom mjestu T-Com, slijedi Hrvatska elektroprivreda, dok su na trećem mjestu vodovodi, kazao je predsjednik Saveza udruga za zaštitu potrošača Hrvatske Nenad Kurtović na današnjoj konferenciji za novinare održanoj nakon sastanka predstavnika udruga za zaštitu potrošača s ministrom gospodarstva, rada i poduzetništva Brankom Vukelićem u povodu Dana potrošača.

Prema podacima prikupljenim u udrugama Saveza, najčešća primjedba na T-Com vezane su uz dialere, odnosno naplaćivanje od potrošača, neosnovano i suprotno Zakonu o telekomunikacijama, troškova koje sami nisu prouzročili ili uslugu nisu ni koristili, već su bili žrtve zlouporaba i prijevara, kazao je Kurtović. Dodao je kako su zabilježeni slučajevi da su potrošači oštećeni za nekoliko desetaka tisuća kuna.

Najčešća primjedba na HEP je cjenik nestandardnih usluga, kojim se, primjerice, kućanstvima naplaćuju troškovi očitavanja, obračuna, dostave računa i naplate, dok je najčešća primjedba na vodovode što građanima uskraćuju pravo da plaćaju uslugu prema potrošnji registriranoj na vlastitom mjernom uređaju.

Kurtović kao rješenja navodi da se u novi Zakon o zaštiti potrošača unese odredba prema kojoj potrošaču, koji je osporio račun pisanim putem (prigovor, žalba), a sljedeće nesporne račune uredno plaća, trgovac koji pruža javnu uslugu tu uslugu ne može obustaviti bez sudske presude.

Savez udruga za zaštitu potrošača Hrvatske takođe drži kako bi se komunalna usluga trebala isporučiti na osnovu općih uvjeta, cijena izračunavati na osnovu tarifnog sustava te da se 'brojilo' kod krajnjeg korisnika prizna kao obračunsko mjerno mjesto.

Ministar gospodarstva Vukelić istaknuo je kako je ministarstvo u protekle tri godine pokrenulo i realiziralo čitav niz aktivnosti na području zaštite potrošača.

Ukazao je i na značajnu ulogu Udruga za zaštitu potrošača na tom polju te kazao kako će i u ovoj godini, koja je proglašena Godinom edukacije potrošača u Hrvatskoj, Ministarstvo nastaviti sa projektima namijenjenim udrugama i to u iznosu od dva milijuna kuna.

Podržao je mogućnost ujedinjenja dva Saveza (Savez udruga za zaštitu potrošača "Potrošač" i Savez udruga za zaštitu potrošača Hrvatske) ističući kako je Ministrstvo spremno to i financijski podržati.

Predsjednik Savez udruga za zaštitu potrošača "Potrošač" Ilija Rkman naglasio je nužnost stalne edukacije o zaštiti potrošača te istaknuo kako će novi zakon o zaštiti potrošača uvesti nove instrumente za rješavanje potrošačkih sporova.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙