Kako se navodi u priopćenju, 2006. godinu na hrvatskom telekom tržištu označili su dodatno rigorozniji regulatorni okviri, bitno pojačana konkurencija, uvođenje novih tehnološki naprednijih proizvoda te opći pad razine cijena.
"Navedeni izazovi pred kojima se našao T-Com riješeni su više nego uspješno. Tako unatoč rigoroznijem regulatornom okruženju i snažnijoj aktivnosti konkurencije u svim segmentima nepokretne telefonije T-Com i dalje zadržava vodeću poziciju na tržištu s više od 1.645.000 priključaka fiksne telefonije", stoji u priopćenju.
U tim su uvjetima ukupni prihodi Grupe iznosili 8,84 milijarde kuna, a pad prihoda nepokretne telefonije kompenziran je rastom prihoda segmenata pokretne telefonije te internetskih usluga.
Operativna dobit Grupe dosegla je 2,37 milijardi kuna ili 5,6 posto više nego u 2005. što u T-HT-u pojašnjavaju najvećim dijelom kao rezultat značajnog smanjenja troškova koji se tiču restrukturiranja Grupe u 2006.
Kao ključni element daljnje strategije Grupe ističu razvoj i lansiranje proizvoda baziranih na novim tehnologijama, kao što su MAXtv i MAXadsl.
Pritom navode kako je broj priključaka MAXadsla lani više je nego udvostručen, na više od 215 tisuća.
Dodaje se kako je članica grupe, tvrtka za pružanje usluga mobilne telefonije T-Mobile 2006. završio s više od 2,15 milijuna korisnika i tržišnim udjelom od 49 posto.