Na predstavljanju projekta obilaznice i drugih projekata obnove cestovne mreže u Osječko-baranjskoj županiji Šeks je kazao da je zapadna obilaznica posebno važna za cestovnu mrežu Hrvatske i Županije, budući da će bitno povećati tehničku i sigurnosnu razinu prometa na osječkome području, a grad Osijek i prigradska naselja osloboditi suvišnih prometnih gužva, buke i onečišćenja.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Stjepko Boban ocijenio je kako je riječ o izgradnji tehnički zahtjevne prometnice, duge 11 kilometara, koja, uz ostalo, obuhvaća gradnju 6 mostova ukupna duljina kojih nadmašuje 700 metara, a samo novi most preko Drave kod Osijeka dug je 613 metara.
U raspravi je istaknuto kako se do kraja listopada ove godine očekuje završetak radova na dionici međunarodnoga prometnog koridora 5C od Sredanaca do Đakova, dugoj 23 kilometra, a radovi su procijenjeni na 1,1 milijardu kuna.
U izjavi za novinare Šeks je napomenuo kako se, uz dovršetak radova na zapadnoj osječkoj obilaznici, na dionici od Darde do Osijeka priprema projektna dokumentacija za gradnju obilaznica kod Belog Manastira, Našica i Donjega Miholjca.
Na novinarski upit može li se dionica osječke obilaznice smatrati najjačim HDZ-ovim predizbornim adutom, Šeks je odogovrio kako to "nije HDZ-ova dionica, nego cjelokupne građevne operative, koja obavlja radove" te da su rokovi za gradnju pojedinih dionica, pa i te već davno zacrtani i da to ne bi trebalo povezivati ni s čijim predizbornim aktivnostima.
Zamoljen da komentira stajalište udruge "Vukovar 1991" da sporazum Hrvatske i Srbije o istraživanju ratnih zločina daje Srbiji veća prava za istraživanje u Hrvatskoj nego Hrvatskoj u Srbiji, Šeks je kazao kako smatra kako sporazum omogućuje istraživanje svih ratnih zločina te kako nema straha da bi Srbija tu dobila neke veće ustupke.