Članice udruge su tvrtke Amway, Avon, GNLD, Herbalife i Oriflame, a bave se direktnom prodajom nekoliko kategorija proizvoda - kozmetike, nakita i modnih dodataka, wellnessa i proizvoda za kućanstva.
Cilj je Udruge, kazala je Giurissa, olakšati integriranje i dobro funkcioniranje kompanija direktne prodaje na hrvatskom tržištu te pružiti podršku članicama u njihovu poslovanju.
HUDP cilj je uskoro postati i dijelom Europske federacije direktne prodaje (FADSA), rečeno je.
Pomoćnica ministra gospodarstva Ema Culi istaknula je kako se novim zakonom o trgovini planira urediti i područje direktne prodaje. Zakon će, kazala je, omogućiti svim poslovnim subjektima na tržištu da posluju pod jednakim uvjetima.
Direktna prodaja smatra se jednom od najfleksibilnijih metoda rada jer omogućuje rad u vrijeme i na način koji su u potpunosti prilagođeni potrebama i obvezama ljudi, istaknuto je.
U Europi postoji više od 550 tvrtki koje se bave direktnom prodajom te sedam milijuna prodavača direktne prodaje, od čega su 84 posto žene.
Direktna prodaja u Europi zapošljava više od 35.000 ljudi te ostvaruje godišnji profit viši od 12 milijardi eura.