Ove je godine na sajmu sudjelovalo oko 500 izlagača iz svih krajeva svijeta, a u sklopu sajma održano je niz seminara i konferencija o turizmu te predstavljanja različitih svjetskih destinacija, izvijestila je voditeljica Hrvatskog turističkog ureda Nena Komarica.
Prošle godine sajam je posjetilo oko 18.000 ljudi, dok ih je ove godine bilo oko 20.000.
Prvi dan sajam je bio otvoren za novinare i profesionalce iz turizma, dok su dani vikenda bili rezervirani za potrošače, posjetitelje raznih profila zainteresirane za svjetske destinacije predstavljene na sajmu.
Hrvatska je, kao i ranijih godina, privukla veliki broj posjetitelja, i njezin štand bio je izuzetno dobro posjećen, tako da su do kraja posljednjeg dana sajma podijeljene sve brošure, kazala je Komarica.
Upiti posjetitelja hrvatskog štanda odnosili su se na pojedine destinacije, a najveći interes pokazan je za Istru kao novu traženu destinaciju na američkom tržištu.
Hrvatski nacionalni turistički ured u New Yorku sudjelovao je 23. veljače i na turističkom seminaru "ETC Canada Breakfast Trade Show" u Vancouveru, gdje je u sklopu promocije turističke ponude Europe, pred oko 130 kanadskih turističkih radnika predstavljena i Hrvatska.
"ETC Canada" - kanadska podružnica Europske turističke komisije, vrlo je aktivna pa je interes za putovanja u Europu sve veći na kanadskom trzištu, čime i Hrvatskoj rastu izgledi da i u Kanadi postane jedna od poželjnih destinacija, kao što je to slučaj u SAD-u.
Tijekom 2006. u kanadskim je medijima objavljeno 16 članaka o Hrvatskoj, među kojima i vrlo zapažene reportaže u novinama "Globe and Mail" kao i u jet-set magazinu "HELLO".