FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Autocesta od Dugopolja do Šestanovca i prije roka

SPLIT,15. lipnja 2007.(Hina) - Premoštenjem rijeke Cetine, dovršenjem rotora u Šestanovcu i početkom asfaltiranja pojedinih dijelova autoceste Zagreb - Split - Dubrovnik gradnja 37 kilometara duge dionice od Dugopolja do Šestanovca primaknula se kraju te bi u promet mogla biti puštena i prije roka - 30. lipnja, potvrđeno je iz Hrvatskih autocesta.
SPLIT,15. lipnja 2007.(Hina) - Premoštenjem rijeke Cetine, dovršenjem rotora u Šestanovcu i početkom asfaltiranja pojedinih dijelova autoceste Zagreb - Split - Dubrovnik gradnja 37 kilometara duge dionice od Dugopolja do Šestanovca primaknula se kraju te bi u promet mogla biti puštena i prije roka - 30. lipnja, potvrđeno je iz Hrvatskih autocesta.

Izgradnja je počela u svibnju 2005., a premda je rok dovršetka radova predviđen za 30. lipnja ove godine, zahvaljujući povoljnu vremenu, izgledno je da će promet tim dijelom autoceste, ako graditelji ne naiđu na nepredviđene teškoće, poteći i prije, doznaje se od glavnog HAC-ova inženjera na toj dionici Darka Šošića.

Radovi na svim dionicama od Dugopolja do Ploča, ukupne dužine 97 kilometara, vrijedni su oko šest milijarda kuna, a samo u gradnju dionice Dugopolje - Šestanovac bit će uloženo milijardu i 600 milijuna kuna.

Na toj je dionici izgrađeno šest tunela, od kojih tri umjetna, osam nadvožnjaka te tri vijadukta i most, uz više prolaza, propusta i podvožnjaka.

Izvođačima radova iz splitskog Konstruktor-Inženjeringa najzahtjevniji zadatak bio je premostiti rijeku Cetinu 140 metara dugim, 28 širokim i 100 metara visokim mostom sa središnjim rasponom iznad kanjona od 90 metara na lokaciji Sćadin između Blata na Cetini i Šestanovca.

Konfiguracija terena i strogo vođenje računa o zaštiti okoliša otežali su ionako težak zadatak izvođača koji su u gradnji mosta, vrijedna 75 mlijuna kuna, primijenili tehnologiju tzv. slobodne konzolne gradnje. Nakon spajanja lukova i postavljanja betonskih ploča slijede završni radovi opremanja i izvedbe odvodnje oborinskih voda te ugradnje vodovoda kroz most.

Afaltiran je i rotor u Šestanovcu te dio autoceste od Blata na Cetini i tunela Stažice do tog mosta.

Od zahtjevnijih objekata na toj dionici izdvajaju se i tunel Golubinka sa svojih 1900 metara i 88 metara dug vijadukt Pervan.

Izvođači radova su Konstruktor-Inženjering, varaždinski Vijadukt te zagrebačka Hidroelektra-Niskogradnja s više podizvođača.

U tijeku su i pripremni radovi na dionicama prema Pločama. Od Šestanovca do Zagvozda, budući da je trasa promijenjena, otkupljuje se zemljište, a na dionici Zagvozd - Ravča već su počeli zemljani radovi te premještanje i polaganje vodovodnih cijevi i elektrovodova. Na posljednjem dijelu od Ravče do Ploča izvode se geotehnički istražni radovi.

Autocesta do Ploča trebala bi u promet biti puštena do kraja 2008.

(Hina) xdstr yvkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙