Izgradnja je počela u svibnju 2005., a premda je rok dovršetka radova predviđen za 30. lipnja ove godine, zahvaljujući povoljnu vremenu, izgledno je da će promet tim dijelom autoceste, ako graditelji ne naiđu na nepredviđene teškoće, poteći i prije, doznaje se od glavnog HAC-ova inženjera na toj dionici Darka Šošića.
Radovi na svim dionicama od Dugopolja do Ploča, ukupne dužine 97 kilometara, vrijedni su oko šest milijarda kuna, a samo u gradnju dionice Dugopolje - Šestanovac bit će uloženo milijardu i 600 milijuna kuna.
Na toj je dionici izgrađeno šest tunela, od kojih tri umjetna, osam nadvožnjaka te tri vijadukta i most, uz više prolaza, propusta i podvožnjaka.
Izvođačima radova iz splitskog Konstruktor-Inženjeringa najzahtjevniji zadatak bio je premostiti rijeku Cetinu 140 metara dugim, 28 širokim i 100 metara visokim mostom sa središnjim rasponom iznad kanjona od 90 metara na lokaciji Sćadin između Blata na Cetini i Šestanovca.
Konfiguracija terena i strogo vođenje računa o zaštiti okoliša otežali su ionako težak zadatak izvođača koji su u gradnji mosta, vrijedna 75 mlijuna kuna, primijenili tehnologiju tzv. slobodne konzolne gradnje. Nakon spajanja lukova i postavljanja betonskih ploča slijede završni radovi opremanja i izvedbe odvodnje oborinskih voda te ugradnje vodovoda kroz most.
Afaltiran je i rotor u Šestanovcu te dio autoceste od Blata na Cetini i tunela Stažice do tog mosta.
Od zahtjevnijih objekata na toj dionici izdvajaju se i tunel Golubinka sa svojih 1900 metara i 88 metara dug vijadukt Pervan.
Izvođači radova su Konstruktor-Inženjering, varaždinski Vijadukt te zagrebačka Hidroelektra-Niskogradnja s više podizvođača.
U tijeku su i pripremni radovi na dionicama prema Pločama. Od Šestanovca do Zagvozda, budući da je trasa promijenjena, otkupljuje se zemljište, a na dionici Zagvozd - Ravča već su počeli zemljani radovi te premještanje i polaganje vodovodnih cijevi i elektrovodova. Na posljednjem dijelu od Ravče do Ploča izvode se geotehnički istražni radovi.
Autocesta do Ploča trebala bi u promet biti puštena do kraja 2008.
(Hina) xdstr yvkn