EU Partners je jedna od RR-ovih robnih marki, a riječ je o metodologiji prijave na natječaje Europske unije za nepovratna sredstva iz EU fondova.
Zadatak Apriori komunikacija je da do sredine 2008. godine, u zemljama za koje je tvrtka odgovorna, nađe nositelje franšize, odnosno ovlaštene tvrtke koje će primjenjivati RR-ovu metodologiju, rekao je direktor Apriori komunikacija Danijel Koletić.
Prvi nositelji franšize za Hrvatsku, najavio je, bit će odabrani u narednih trideset dana, a nakon obuke trebali bi početi djelovati najesen.
Njima će se sudionici natječaja za sredstva iz EU fondova moći javiti za pomoć u pisanju projekata i druge natječajne dokumentacije te za potporu u komunikaciji s Europskom komisijom.
RR-ova metodologija primjenjiva je za decentralizirane i posebice za centralizirane EU fondove, to jest one kod kojih zainteresirana strana komunicira izravno s Bruxellesom, bez posredstva administracije zemlje iz koje dolazi, istaknula je RR-ova voditeljica Ureda za EU projekte Mojca Dušica Zajc.
Sa 2007. godinom, dodala je, unutar EU-a počinje razdoblje novog financijskog okvira koji će trajati sedam godina. Unutar tog plana, Hrvatskoj će samo iz financijskog instrumenta IPA (Instrument for Pre-Accesion Assistance) u razdoblju od 2007. do 2009. godine biti na raspolaganju 435 milijuna eura.
Taj novac treba znati uzeti, pri čemu je ključni korak kvalitetna prijava projekata odnosno načina na koji se Europskoj komisiji predstavlja neka poslovna zamisao, dodala je Dušica Zajc.
Kao primjer ističe Irsku koja je uspjela iskoristiti 92 posto svih raspoloživih predpristupnih sredstava.